Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu
Outdoor Training Club's Marketing Communication
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/83606Identifikátory
SIS: 163971
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, outdoorové sporty, sociální sítěKlíčová slova (anglicky)
marketing communication, communication mix, marketing, outdoor sports, social networksNázev: Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu Cíl: Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci klubu a navrhnout její zlepšení, která by marketingovou komunikaci zkvalitňovala, byla by pro klub přínosem a směřovala tak k získání nových potenciálních zákazníků. Metody: Elektronický a písemný dotazník, neformální polostrukturovaný rozhovor a analýza dokumentů. Výsledky: Na základě provedeného výzkumu a rozhovoru s majitelem společnosti jsem zjistila, že současný stav marketingové komunikace je velmi slabý a z hlediska finančních prostředků je nutné se soustředit především na jeho levnější formy, jako jsou webové stránky a sociální sítě. Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení marketingové komunikace. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, outdoorové sporty, sociální sítě
Title: Outdoor Training Club's Marketing Communication Goals: The aim of the thesis is to evaluate current club's marketing communication and come up with the suggestions of how to improve marketing communication, which would be benefit for the club and it helps acquire new potential customers. Methods: Electronic and written questionnaire, informal semi-structured interviews, document analysis. Results: Based on research and interview with the owner, I found that the current marketing communications is very weak and in terms of funds, it is necessary to focus primarily on its cheaper forms such as websites and social networks. The result of the work are suggestions for improvement of marketing communications. Keywords: marketing communication, communication mix, marketing, outdoor sports, social networks