Zobrazit minimální záznam

The present and the future of the tablet periodicals in Czech Republic
dc.contributor.advisorŠisler, Vít
dc.creatorKubíčková, Jana Ada
dc.date.accessioned2020-08-17T12:28:31Z
dc.date.available2020-08-17T12:28:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83053
dc.description.abstractDiplomová práce si klade za cíl zmapovat český trh tabletových periodik a popsat možné přístupy k jejich tvorbě a distribuci. Po nastínění historického vývoje a zmapování českého trhu v této oblasti je teoreticky zakotven pojem "ryze tabletového magazínu" a následně presentovány možné přístupy k produkci těchto časopisů. Po teoretickém zakotvení práce v oblasti nových médií je praktická část zaměřena na srovnání a kritické zhodnocení odlišností variant tabletových časopisů (vydání tabletového versus vydání tištěné). Pozornost je také věnována zastoupení reklam a množství článků v jednotlivých typech periodik. Klíčová slova: tabletový magazín, tabletový časopis, tablet, časopis, inzerce, interaktivitacs_CZ
dc.description.abstractThe Thesis maps the Czech tablet magazine market tablet and describes possible approaches to tablet magazines' creation and distribution. First chapter outlines the historical timeline of tablet magazines development both in the Czech Republic and abroad, and maps the current situation of the Czech market. The chapter defines a concept of "strictly tablet magazine" and presents possible approaches to a production of such magazines. The following chapter analyses the concept from the new media theory point of view. The last chapter focuses on a comparison and critical evaluation of differences between variants of tablet magazines (strictly tablet magazines versus tablet editions of print magazines), with emphasis on advertisement and interactivity. Keywords: tablet magazine, tablet, magazine, advertising, interactivityen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecttablet magazineen_US
dc.subjecttableten_US
dc.subjectmagazineen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectinteractivityen_US
dc.subjecttabletový magazíncs_CZ
dc.subjecttabletový časopiscs_CZ
dc.subjecttabletcs_CZ
dc.subjectčasopiscs_CZ
dc.subjectinzercecs_CZ
dc.subjectinteraktivitacs_CZ
dc.titleSoučasnost a budoucnost tabletových periodik v České Republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-14
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId166330
dc.title.translatedThe present and the future of the tablet periodicals in Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeŠlerka, Josef
dc.identifier.aleph002106698
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce si klade za cíl zmapovat český trh tabletových periodik a popsat možné přístupy k jejich tvorbě a distribuci. Po nastínění historického vývoje a zmapování českého trhu v této oblasti je teoreticky zakotven pojem "ryze tabletového magazínu" a následně presentovány možné přístupy k produkci těchto časopisů. Po teoretickém zakotvení práce v oblasti nových médií je praktická část zaměřena na srovnání a kritické zhodnocení odlišností variant tabletových časopisů (vydání tabletového versus vydání tištěné). Pozornost je také věnována zastoupení reklam a množství článků v jednotlivých typech periodik. Klíčová slova: tabletový magazín, tabletový časopis, tablet, časopis, inzerce, interaktivitacs_CZ
uk.abstract.enThe Thesis maps the Czech tablet magazine market tablet and describes possible approaches to tablet magazines' creation and distribution. First chapter outlines the historical timeline of tablet magazines development both in the Czech Republic and abroad, and maps the current situation of the Czech market. The chapter defines a concept of "strictly tablet magazine" and presents possible approaches to a production of such magazines. The following chapter analyses the concept from the new media theory point of view. The last chapter focuses on a comparison and critical evaluation of differences between variants of tablet magazines (strictly tablet magazines versus tablet editions of print magazines), with emphasis on advertisement and interactivity. Keywords: tablet magazine, tablet, magazine, advertising, interactivityen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021066980106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV