dc.contributor.advisor | Robová, Jarmila | |
dc.creator | Ptáčková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T07:08:59Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T07:08:59Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/83034 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá analytickým přístupem ke shodným zobrazením v rovině, které se běžně vyučují na středních školách. Má formu webových stránek, obsahuje řadu interaktivních prvků pomáhajících žákovi pochopit problém jako hypertextové odkazy, krokování postupu řešení, applety, apod. Práce obsahuje řadu řešených příkladů a úloh. Důraz je kladen na propojení syn- tetického a analytického přístupu ke shodným zobrazením. V práci se rovněž využívá znalostí z analytické geometrie, které žáci získají na středních školách Stránky jsou určeny nadaným žákům středních škol a pro výuku v matema- tickém semináři. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work deals with analytical representation of congruent transforma- tion in a plane at high schools. The work is a web page, it contains several interactive components which help student to understand the problem like hyperlinks, stepping of the construction, applets, etc. The work contains several solved problems. Main emphasis is placed on the connection of the synthetic and the analytic approach to congruent transformation. The work uses knowledge of analytic geometry students learn at high school. The web page is aimed at talented students of high school and for teaching at mathematical class. 1 | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Shodné zobrazení | cs_CZ |
dc.subject | analytická geometrie | cs_CZ |
dc.subject | matice | cs_CZ |
dc.subject | Congruent transformation | en_US |
dc.subject | analytic geometry | en_US |
dc.subject | {matrix | en_US |
dc.title | Analytická reprezentace shodných zobrazení na středních školách | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-09-06 | |
dc.description.department | Department of Mathematics Education | en_US |
dc.description.department | Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 164463 | |
dc.title.translated | Analytical representation of congruent transformations at high schools | en_US |
dc.contributor.referee | Hromadová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 002102068 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství matematiky - informatiky pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of Mathematics and Computer Science at Higher Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Matematika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Mathematics | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství matematiky - informatiky pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of Mathematics and Computer Science at Higher Secondary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Matematika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Mathematics | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá analytickým přístupem ke shodným zobrazením v rovině, které se běžně vyučují na středních školách. Má formu webových stránek, obsahuje řadu interaktivních prvků pomáhajících žákovi pochopit problém jako hypertextové odkazy, krokování postupu řešení, applety, apod. Práce obsahuje řadu řešených příkladů a úloh. Důraz je kladen na propojení syn- tetického a analytického přístupu ke shodným zobrazením. V práci se rovněž využívá znalostí z analytické geometrie, které žáci získají na středních školách Stránky jsou určeny nadaným žákům středních škol a pro výuku v matema- tickém semináři. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work deals with analytical representation of congruent transforma- tion in a plane at high schools. The work is a web page, it contains several interactive components which help student to understand the problem like hyperlinks, stepping of the construction, applets, etc. The work contains several solved problems. Main emphasis is placed on the connection of the synthetic and the analytic approach to congruent transformation. The work uses knowledge of analytic geometry students learn at high school. The web page is aimed at talented students of high school and for teaching at mathematical class. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021020680106986 | |