Zobrazit minimální záznam

Competencies of a lecturer using activation methods in adult education
dc.contributor.advisorDvořáková, Miroslava
dc.creatorMíková, Gabriela
dc.date.accessioned2017-06-02T05:50:45Z
dc.date.available2017-06-02T05:50:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82715
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje tématu lektorů a vymezení jejich kompetencí v rámci participativního stylu výuky ve vzdělávání dospělých. Práce se věnuje tématu lektorů využívajících aktivizační metody ve vzdělávání dospělých a nastiňuje současný stav profesionalizace lektorské práce v České republice. Vymezuje základní charakteristiky aktivizačních metod, které jsou ve výuce nejčastěji využívány s ohledem na nutné schopnosti lektora pracujícího s těmito metodami. V práci je představen kompetenční model lektora využívajícího aktivizační metody ve vzdělávání dospělých s možným návrhem využití tohoto modelu v praxi. Klíčová slova: lektor, profesionalizace lektorské práce, role lektora, lektorské kompetence, aktivizační metody.cs_CZ
dc.description.abstractThis Bachelor's thesis focuses on the definition of lecturers' competences in adult education that uses a participative style of teaching. The current state of professionalization of lecturers in the Czech Republic will be explored alongside the definition of lecturer using activation methods in adult education and lecturer's competences within this thesis. The basic description of the commonly used activation teaching methods and the high teaching requirements of these methods will also be illustrated. Finally, this thesis introduces the competence model using the activation methods in adult education with a possible schema of the model usage in the real world. Key words: lecturer, professionalization of lecturer, teacher roles, competencies of lecturer, activation methods.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectLektorcs_CZ
dc.subjectprofesionalizace lektorské prácecs_CZ
dc.subjectrole lektoracs_CZ
dc.subjectlektorské kompetencecs_CZ
dc.subjectaktivizační metodycs_CZ
dc.subjectLectureren_US
dc.subjectprofessionalization of lectureren_US
dc.subjectteacher rolesen_US
dc.subjectcompetencies of lectureren_US
dc.subjectactivation methodsen_US
dc.titleKompetence lektora využívajícího aktivizační metody ve vzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-09
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId137720
dc.title.translatedCompetencies of a lecturer using activation methods in adult educationen_US
dc.contributor.refereeGruber, Jan
dc.identifier.aleph002036392
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se věnuje tématu lektorů a vymezení jejich kompetencí v rámci participativního stylu výuky ve vzdělávání dospělých. Práce se věnuje tématu lektorů využívajících aktivizační metody ve vzdělávání dospělých a nastiňuje současný stav profesionalizace lektorské práce v České republice. Vymezuje základní charakteristiky aktivizačních metod, které jsou ve výuce nejčastěji využívány s ohledem na nutné schopnosti lektora pracujícího s těmito metodami. V práci je představen kompetenční model lektora využívajícího aktivizační metody ve vzdělávání dospělých s možným návrhem využití tohoto modelu v praxi. Klíčová slova: lektor, profesionalizace lektorské práce, role lektora, lektorské kompetence, aktivizační metody.cs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor's thesis focuses on the definition of lecturers' competences in adult education that uses a participative style of teaching. The current state of professionalization of lecturers in the Czech Republic will be explored alongside the definition of lecturer using activation methods in adult education and lecturer's competences within this thesis. The basic description of the commonly used activation teaching methods and the high teaching requirements of these methods will also be illustrated. Finally, this thesis introduces the competence model using the activation methods in adult education with a possible schema of the model usage in the real world. Key words: lecturer, professionalization of lecturer, teacher roles, competencies of lecturer, activation methods.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990020363920106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV