Analýza systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Analysis of system of further education for teachers
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82703Identifikátory
SIS: 137598
Katalog UK: 990020367710106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [24991]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Frič, Pavol
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
8. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
další vzdělávání pedagogických pracovníků, pedagogický pracovník, MŠMT, systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, vzdělávací cyklusKlíčová slova (anglicky)
further education of teachers, teacher, Ministry of Education, system of further education of teachers, education cycleBakalářská práce se zabývá analýzou systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základní škole. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s profesí pedagogických pracovníků a jejich dalším vzděláváním. Dále je v práci uveden přehled vývoje dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v ČR. Poslední část teoretického oddílu se zabývá systémem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a jeho složkami. V empirické části práce je prezentován vlastní výzkum, který byl proveden na základní škole pomocí analýzy dokumentů a následného rozhovoru se zástupkyní ředitele školy. Vyhodnocená data z empirického výzkumu jsou v závěru práce srovnána s teoretickými předpoklady, které jsou v práci uvedeny. Klíčová slova další vzdělávání pedagogických pracovníků, pedagogický pracovník, MŠMT, systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, vzdělávací cyklus
This bachelor thesis is focused on analysis of system of further education for teachers at primary school. The theoretical part of thesis explains the basic concepts related to the profession of teachers and their further education. The next part provides an overview of the development of further education of teachers in the Czech Republic. The last part of the theoretical section deals with the system of further education for teachers and its components. In the empirical part of the thesis are presented the results of own research. The research was realized by the analysis of documents and interview with the deputy headmaster. In the end, the data analyzed from empirical research are compared with theoretical assumptions. Key words further education of teachers, teacher, Ministry of Education, system of further education of teachers, education cycle
