Zobrazit minimální záznam

Specifics of Employee Adaptation in Foreign Language Environment
dc.contributor.advisorDvořáková, Miroslava
dc.creatorLoníková, Dagmar
dc.date.accessioned2017-06-02T05:44:50Z
dc.date.available2017-06-02T05:44:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82684
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na adaptaci pracovníka, která se odehrává v cizojazyčném prostředí. Pozornost je věnována zejména specifikům (jevům), které při ní mohou nastat. Na základě prostudování odborné literatury je adaptace nejprve vymezena ve třech rovinách: v pojetí sociálně-psychologického procesu (1), adaptace v interkulturním prostředí (2) a adaptace v prostředí pracovním (3). Prostor je rovněž věnován vybraným aspektům integrační politiky České republiky. Součástí práce je výzkumná sonda, jejíž hlavním cílem je určit, zda lze identifikovat a následně popsat jevy (obtíže) doprovodné při procesu adaptace pracovníka v cizojazyčném prostředí. V rámci výzkumného šetření jsou nejprve vysvětlena zvolená metodická východiska, následně jsou představeny výsledky samotného šetření společně s dílčími shrnutími a závěrečnou diskusí. Klíčová slova adaptace pracovníka, proces adaptace, specifika adaptace, cizojazyčné prostředí, interkulturní adaptace, integracecs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is focused on the new employee adaptation (orientation) process taking place in a foreign language environment. The major subjects of this study are the specifics (phenomena) which may occur during this process. Based on previous research findings, the process of adaptation is first defined in the following three areas: as a social psychological process (1), as an adaptation process in intercultural environment (2) and as an adaptation process in the work environment (3). Attention is also paid to some of the most relevant aspects of the migrant integration policy in the Czech Republic. The main purpose of the research is to prove or disprove the presence of the phenomena (difficulties) accompanying the process of the new employee adaptation (orientation) in a foreign language environment and subsequently to identify and describe these phenomena (difficulties). Methodology used for the research is explained within the empirical part of the thesis, as well as the outcomes of the probe, its interpretation and discussion. Keywords new employee adaptation process, new employee orientation, adaptation process, specifics of adaptation, foreign language environment, intercultural adaptation, integrationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectadaptace pracovníkacs_CZ
dc.subjectproces adaptacecs_CZ
dc.subjectspecifika adaptacecs_CZ
dc.subjectcizojazyčné prostředícs_CZ
dc.subjectinterkulturní adaptacecs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectnew employee adaptation processen_US
dc.subjectnew employee orientationen_US
dc.subjectadaptation processen_US
dc.subjectspecifics of adaptationen_US
dc.subjectforeign language environmenten_US
dc.subjectintercultural adaptationen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.titleSpecifika adaptace pracovníků v cizojazyčném prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-08
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId154851
dc.title.translatedSpecifics of Employee Adaptation in Foreign Language Environmenten_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
dc.identifier.aleph002036390
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zaměřuje na adaptaci pracovníka, která se odehrává v cizojazyčném prostředí. Pozornost je věnována zejména specifikům (jevům), které při ní mohou nastat. Na základě prostudování odborné literatury je adaptace nejprve vymezena ve třech rovinách: v pojetí sociálně-psychologického procesu (1), adaptace v interkulturním prostředí (2) a adaptace v prostředí pracovním (3). Prostor je rovněž věnován vybraným aspektům integrační politiky České republiky. Součástí práce je výzkumná sonda, jejíž hlavním cílem je určit, zda lze identifikovat a následně popsat jevy (obtíže) doprovodné při procesu adaptace pracovníka v cizojazyčném prostředí. V rámci výzkumného šetření jsou nejprve vysvětlena zvolená metodická východiska, následně jsou představeny výsledky samotného šetření společně s dílčími shrnutími a závěrečnou diskusí. Klíčová slova adaptace pracovníka, proces adaptace, specifika adaptace, cizojazyčné prostředí, interkulturní adaptace, integracecs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is focused on the new employee adaptation (orientation) process taking place in a foreign language environment. The major subjects of this study are the specifics (phenomena) which may occur during this process. Based on previous research findings, the process of adaptation is first defined in the following three areas: as a social psychological process (1), as an adaptation process in intercultural environment (2) and as an adaptation process in the work environment (3). Attention is also paid to some of the most relevant aspects of the migrant integration policy in the Czech Republic. The main purpose of the research is to prove or disprove the presence of the phenomena (difficulties) accompanying the process of the new employee adaptation (orientation) in a foreign language environment and subsequently to identify and describe these phenomena (difficulties). Methodology used for the research is explained within the empirical part of the thesis, as well as the outcomes of the probe, its interpretation and discussion. Keywords new employee adaptation process, new employee orientation, adaptation process, specifics of adaptation, foreign language environment, intercultural adaptation, integrationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990020363900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV