Kompetenční profil trenéra Street Dance
Competency profil of a Street Dance coach
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82303Identifikátory
SIS: 166374
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
4. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
tanec, street dance, trenér, kompetenceKlíčová slova (anglicky)
dance, street dance, coach, competenceNázev: Kompetenční profil trenéra Street Dance Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit klíčové kompetence a nároky na osobnost trenéra Street Dance. Kompetence trenéra jsou zjišťovány pomocí dotazování tanečních studentů a trenérů tance. Přínos této práce by se měl ukázat například při výběru tanečních trenérů. Metody: Výzkum se skládá z kvantitativních metod a rozhovoru. Dotazování tanečních studentů a trenérů probíhalo prostřednictvím elektronického dotazníků. Respondenti byly osloveni pomocí sociálních sítí. Teoretická část práce vychází z nastudované odborné literatury, internetových zdrojů a osobních zkušeností. Výsledky: Zjistili jsme jaké klíčové kompetence by měla trenérská činnost v této problematice zahrnovat. Na základě výsledků průzkumu jsme vybraly 12 nejdůležitějších kompetencí trenéra Street Dance, které byly zhodnoceny pomocí váženého aritmetického průměru a seřazeny dle významnosti. Klíčová slova: Tanec, Street Dance, Trenér, Kompetence
Title: Competency profile of a Street Dance coach Objectives: The aim of this work is to find the key competencies and needs for the profile of a Street dance coach. The competencies are discovered through questions given to dance students and trainers.The benefit of this work should be seen during the selection of the dance trainers. Methods: The research is made from quantitative methods and interviews. The interviews of the dance students and trainers were made through an electronic questionnaire. The respondents were addressed on the social media. The theoretical part of the thesis comes from the studied professional literature, internet sites and personal experience. Results: We found out which are the key competencies that a trainer should have. Based on the results of the research we choose the 12 most important competencies of a street dance trainer, which were valorised thanks to the weighted average and split by importance. Keywords: Dance, Street Dance, Coach, Competence