Využítí her v přírodě při školních vodáckých kurzech
Use of games in nature while canoeing school courses
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82115Identifikátory
SIS: 140431
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Bačáková, Radka
Oponent práce
Kalkusová, Lucie
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Sporty v přírodě
Datum obhajoby
20. 1. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
hry a cvičení, vodní turistika, kánoe, raft, žáciKlíčová slova (anglicky)
Games and exercises, water tourism, canoe, raft, childrenNázev: Využití her v přírodě při školních vodáckých kurzech. Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit sborník her využitelných na školních vodáckých kurzech. S tím souvisí další dílčí úkoly. Prostudování české a cizojazyčné literatury a sepsání nejdůležitějších poznatků týkajících se vodní turistiky a her. A v neposlední řadě přiblížení možností využití her na plavidlech. Metody: Práce je rešeršního charakteru. Jejím účelem je nashromáždit a utřídit data o hrách v přírodě, vodní turistice a jejich kombinaci. Následuje logický a uspořádaný přehled informací připravený pro případné další rozvedení a rozšíření. Výsledky: Výsledkem je sborník her využitelných na školních vodáckých kurzech seřazený od her na suchu, přes klidnou a mírně tekoucí vodu po tekoucí vodu. Začínám naučením základních dovedností a trénování stability na lodích až po náročnější cvičení a hry pro zkušenější. Klíčová slova: hry a cvičení, vodní turistika, kánoe, raft, žáci
Title: Use of games in nature while canoeing school courses. Objectives: The aim of this work is to create a collection of games usable on school boating courses. This is connected with other subtasks. Studying Czech and foreign literature and writing the most important knowledges related to water tourism and games. And last but not least, approach to the possibility of using games on board. Methods: The work character is research. It is purpose is to gather and organize information about the games in nature, water tourism, and combinations thereof. The following is a logical and structured overview of information ready for any further elaboration and extension. Results: The result is a collection of games usable at school canoeing courses lined up from games to a dry land, through peaceful water, gently flowing water to flowing water. I begin teaching basic skills and training stability on boats up to more challenging exercises and games for the more experienced. Keywords: Games and exercises, water tourism, canoe, raft, children