Zobrazit minimální záznam

Facing new challenges of digitalization in internal communications
dc.contributor.advisorPoucha, Tomáš
dc.creatorIltis, Martin Erik
dc.date.accessioned2017-06-02T01:02:50Z
dc.date.available2017-06-02T01:02:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81638
dc.description.abstract(abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní obor v kontextu se současnými trendy, které mají nepopiratelný vliv na současnou podobu komunikace. Díky technologickému pokroku a novým nástrojům, interní komunikace čelí řadě výzev, jakým jsou například odliv zájmu o informace či schopnost správného zacílení komunikace. V teoretické části této práce se pokusím vysvětlit obecnou představu komunikace v organizaci, její funkce, cíle a také strategii. V následujících kapitolách představím kanály, které jsou hojně využívány pro komunikaci na zaměstnance. Vzhledem k tomu, že na měření efektivity komunikace je kladen stále větší důraz, vytyčil jsem základní metriky, které by se v interní komunikaci měly sledovat. Komunikace v éře digitalizace je bezesporu velkým oříškem a je nutné ji nadále přizpůsobovat, aby splňovala potřeby cílové skupiny, k níž komunikujeme. Co když ale výzva nespočívá v nejnovějších výdobytcích moderních technologií, ale ve zpátečnickém uvažování cílové skupiny? V praktické části jsem toto ukázal na názorném příkladu - nadnárodní společnost Siemens AG nedávno představila digitální nástroj k informování svých...cs_CZ
dc.description.abstractHow do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which have a major impact on organizational communication. Due to technological progress and new digital tools, internal communications are facing new challenges of losing interest and reach of their audience, i.e. employees. In the theoretical framework of this paper, the attempt was to introduce the general idea of communication within an organization, its functions, objectives and strategy. In the following chapters I have introduced the channels which are widely used when reaching to employees. As evaluation of effectiveness plays an important role in this domain, I have pointed out the key metrics which communicators should focus on when measuring internal communications. Communication in the digital era is no doubt a challenge and must change in order to meet the specific needs of the target group, however, what if the challenge lays not in the channel but in the target group? In the practical part I have introduced an example - a multinational company Siemens AG recently introduced a digital tool to share information with its employees - a mobile application. As a major part of...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKomunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikace v organizacics_CZ
dc.subjectinterní komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikace na zaměstnancecs_CZ
dc.subjectcíle interní komunikacecs_CZ
dc.subjectkanály interní komunikacecs_CZ
dc.subjectdigitalizacecs_CZ
dc.subjecttěžko zasažitelné skupinycs_CZ
dc.subjectSiemenscs_CZ
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectorganizational communicationen_US
dc.subjectinternal communicationen_US
dc.subjectemployee communiation internal communication objectivesen_US
dc.subjectinternal communication channelsen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjecthard-to-reach groupsen_US
dc.subjectSiemensen_US
dc.titleFacing new challenges of digitalization in internal communicationsen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-01-23
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId175849
dc.title.translatedFacing new challenges of digitalization in internal communicationscs_CZ
dc.contributor.refereeVranka, Marek
dc.identifier.aleph002123337
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní obor v kontextu se současnými trendy, které mají nepopiratelný vliv na současnou podobu komunikace. Díky technologickému pokroku a novým nástrojům, interní komunikace čelí řadě výzev, jakým jsou například odliv zájmu o informace či schopnost správného zacílení komunikace. V teoretické části této práce se pokusím vysvětlit obecnou představu komunikace v organizaci, její funkce, cíle a také strategii. V následujících kapitolách představím kanály, které jsou hojně využívány pro komunikaci na zaměstnance. Vzhledem k tomu, že na měření efektivity komunikace je kladen stále větší důraz, vytyčil jsem základní metriky, které by se v interní komunikaci měly sledovat. Komunikace v éře digitalizace je bezesporu velkým oříškem a je nutné ji nadále přizpůsobovat, aby splňovala potřeby cílové skupiny, k níž komunikujeme. Co když ale výzva nespočívá v nejnovějších výdobytcích moderních technologií, ale ve zpátečnickém uvažování cílové skupiny? V praktické části jsem toto ukázal na názorném příkladu - nadnárodní společnost Siemens AG nedávno představila digitální nástroj k informování svých...cs_CZ
uk.abstract.enHow do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which have a major impact on organizational communication. Due to technological progress and new digital tools, internal communications are facing new challenges of losing interest and reach of their audience, i.e. employees. In the theoretical framework of this paper, the attempt was to introduce the general idea of communication within an organization, its functions, objectives and strategy. In the following chapters I have introduced the channels which are widely used when reaching to employees. As evaluation of effectiveness plays an important role in this domain, I have pointed out the key metrics which communicators should focus on when measuring internal communications. Communication in the digital era is no doubt a challenge and must change in order to meet the specific needs of the target group, however, what if the challenge lays not in the channel but in the target group? In the practical part I have introduced an example - a multinational company Siemens AG recently introduced a digital tool to share information with its employees - a mobile application. As a major part of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990021233370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV