Marketing a management sportovních akcí: Projekt Nike Premier Cup
Management and marketing of sporting events: Nike Premier Cup Project
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/813Identifikátory
SIS: 60438
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hůlovec, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
22. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název práce: Management a marketing sportovních akcí: projekt Nike Premier Cup Cíle práce: Prezentovat návrh propagační kampaně pro sportovní akci Nike Premier Cup a předložit nástin možných zlepšení pro budoucí ročníky na základě analýzy minulých ročníků. Metody: Informace pro konečnou analýzu budou získávány pomocí interview, pozorování, popisné analýzy a analýzy SWOT. Výsledky: Propagační kampaň, návrhy na zlepšení, program finálového dne Klíčová slova: Analýza SWOT, propagace, management, marketing, Nike Premier Cup, SPORT INVEST Marketing
Title: Management and marketing ofsporting events: Nike Premier Cup project Points of thesis: Publish the Nike Premier Cup promotion campaign project and point out improvement possibilities for upcoming years based on analysis ofpast and present state. Methods: Data will be obtained by interview, observation, description analysis and SWOT analysis Results: Promotion campaign, improvement possibilities, final day schedule Keywords: SWOT analysis, promotion, management, marketing, Nike Premier Cup, SPORT INVEST Marketing