Zobrazit minimální záznam

Use of computers in kindergarten
dc.contributor.advisorFialová, Irena
dc.creatorSkopová, Alena
dc.date.accessioned2017-06-01T21:19:25Z
dc.date.available2017-06-01T21:19:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80880
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také pravidla, časové rozpětí, technické, organizační a psychosociální podmínky pro využívání počítače dětmi. Opírá se také o rámcově vzdělávací program jako východisko pro plánování činností na počítači. V praktické části se práce zabývá výzkumným šetřením názoru rodičů na výchovně vzdělávací proces prostřednictvím počítače v mateřské škole a srovnává výsledky výzkumu s výsledky podobných absolventských prací.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on utilisation of PC in nurseries. The theoretical part describes children's games in pre-school age, presents a variety of PC games, and describes positives and negatives of PC usage, as well as the rules, time span, technical, organisational and psychosocial conditions of PC using by children. It also mentions the framework education programme being the base for PC activities planning. The content of the practical part is a survey amongst children's parents of their opinion about educational process including PC as educational tool and it compare the results with the results of similar graduate works.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectučitelkacs_CZ
dc.subjectdítěcs_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectpočítačcs_CZ
dc.subjectvzdělávací programycs_CZ
dc.subjectvýchovně vzdělávací programycs_CZ
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectchilden_US
dc.subjectparentsen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectcomputeren_US
dc.subjecteducation programsen_US
dc.subjecteducational programmeen_US
dc.titleVyužití počítače v mateřské školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-01-18
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId174648
dc.title.translatedUse of computers in kindergartenen_US
dc.contributor.refereeTobolářová, Petra
dc.identifier.aleph002066112
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také pravidla, časové rozpětí, technické, organizační a psychosociální podmínky pro využívání počítače dětmi. Opírá se také o rámcově vzdělávací program jako východisko pro plánování činností na počítači. V praktické části se práce zabývá výzkumným šetřením názoru rodičů na výchovně vzdělávací proces prostřednictvím počítače v mateřské škole a srovnává výsledky výzkumu s výsledky podobných absolventských prací.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis focuses on utilisation of PC in nurseries. The theoretical part describes children's games in pre-school age, presents a variety of PC games, and describes positives and negatives of PC usage, as well as the rules, time span, technical, organisational and psychosocial conditions of PC using by children. It also mentions the framework education programme being the base for PC activities planning. The content of the practical part is a survey amongst children's parents of their opinion about educational process including PC as educational tool and it compare the results with the results of similar graduate works.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990020661120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV