dc.contributor.advisor | Fialová, Irena | |
dc.creator | Skopová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T21:19:25Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T21:19:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/80880 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také pravidla, časové rozpětí, technické, organizační a psychosociální podmínky pro využívání počítače dětmi. Opírá se také o rámcově vzdělávací program jako východisko pro plánování činností na počítači. V praktické části se práce zabývá výzkumným šetřením názoru rodičů na výchovně vzdělávací proces prostřednictvím počítače v mateřské škole a srovnává výsledky výzkumu s výsledky podobných absolventských prací. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis focuses on utilisation of PC in nurseries. The theoretical part describes children's games in pre-school age, presents a variety of PC games, and describes positives and negatives of PC usage, as well as the rules, time span, technical, organisational and psychosocial conditions of PC using by children. It also mentions the framework education programme being the base for PC activities planning. The content of the practical part is a survey amongst children's parents of their opinion about educational process including PC as educational tool and it compare the results with the results of similar graduate works. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | učitelka | cs_CZ |
dc.subject | dítě | cs_CZ |
dc.subject | rodiče | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | počítač | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávací programy | cs_CZ |
dc.subject | výchovně vzdělávací programy | cs_CZ |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | child | en_US |
dc.subject | parents | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | kindergarten | en_US |
dc.subject | computer | en_US |
dc.subject | education programs | en_US |
dc.subject | educational programme | en_US |
dc.title | Využití počítače v mateřské škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-01-18 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 174648 | |
dc.title.translated | Use of computers in kindergarten | en_US |
dc.contributor.referee | Tobolářová, Petra | |
dc.identifier.aleph | 002066112 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také pravidla, časové rozpětí, technické, organizační a psychosociální podmínky pro využívání počítače dětmi. Opírá se také o rámcově vzdělávací program jako východisko pro plánování činností na počítači. V praktické části se práce zabývá výzkumným šetřením názoru rodičů na výchovně vzdělávací proces prostřednictvím počítače v mateřské škole a srovnává výsledky výzkumu s výsledky podobných absolventských prací. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis focuses on utilisation of PC in nurseries. The theoretical part describes children's games in pre-school age, presents a variety of PC games, and describes positives and negatives of PC usage, as well as the rules, time span, technical, organisational and psychosocial conditions of PC using by children. It also mentions the framework education programme being the base for PC activities planning. The content of the practical part is a survey amongst children's parents of their opinion about educational process including PC as educational tool and it compare the results with the results of similar graduate works. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020661120106986 | |