Zobrazit minimální záznam

Communication between librarians and readers in the Library of Jiří Mahen in Brno: codex for the employees
dc.contributor.advisorSlámová, Hana
dc.creatorHuňková, Eva
dc.date.accessioned2020-08-17T09:29:50Z
dc.date.available2020-08-17T09:29:50Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8080
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje základní komunikační situace mezi knihovníkem a čtenářem. Při tvorbě bakalářské práce byl proveden průzkum pomocí dotazníků v Knihovně Jiřího Mahena v Brně pro zmapování úrovně komunikace čtenářů a knihovníků a pro zmapování komunikačních schopností zaměstnanců. Práce má šest stěžejních kapitol. První část podává základní informace o Knihovně Jiřího Mahena v Brně a jejích přidružených střediscích. Druhá kapitola se zabývá teorií komunikace. Její důležitou součástí je pojednání o rétorice, které je úzce propojeno se třetí částí práce popisující klasické formy komunikace, které probíhají v knihovně mezi čtenářem a knihovníkem. Další dvě kapitoly jsou věnovány výsledkům vlastního dotazníkového šetření zacíleného na zmapování úrovně komunikace v Knihovně Jiřího Mahena v Brně. Poslední kapitola přináší návrh Etického kodexe pro zaměstnance Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Příloha bakalářské práce potom obsahuje oba typy použitých dotazníků (pro čtenáře i zaměstnance). Text bakalářské práce může posloužit jako soubor doporučení pro knihovníky nebo jako návod pro průzkum spokojenosti uživatelů knihovny. Při tvorbě práce bylo užito informací čerpaných zejména z odborné literatury, dále z www stránek Knihovny Jiřího Mahena v Brně (www.kjm.cz), z propagačních materiálů Knihovny Jiřího Mahena v...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleKomunikace mezi knihovníky a čtenáři v Knihovně Jiřího Mahena v Brně - návrh kodexu pro zaměstnancecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-02-05
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27589
dc.title.translatedCommunication between librarians and readers in the Library of Jiří Mahen in Brno: codex for the employeesen_US
dc.contributor.refereeFonferová, Ľudmila
dc.identifier.aleph000592363
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce popisuje základní komunikační situace mezi knihovníkem a čtenářem. Při tvorbě bakalářské práce byl proveden průzkum pomocí dotazníků v Knihovně Jiřího Mahena v Brně pro zmapování úrovně komunikace čtenářů a knihovníků a pro zmapování komunikačních schopností zaměstnanců. Práce má šest stěžejních kapitol. První část podává základní informace o Knihovně Jiřího Mahena v Brně a jejích přidružených střediscích. Druhá kapitola se zabývá teorií komunikace. Její důležitou součástí je pojednání o rétorice, které je úzce propojeno se třetí částí práce popisující klasické formy komunikace, které probíhají v knihovně mezi čtenářem a knihovníkem. Další dvě kapitoly jsou věnovány výsledkům vlastního dotazníkového šetření zacíleného na zmapování úrovně komunikace v Knihovně Jiřího Mahena v Brně. Poslední kapitola přináší návrh Etického kodexe pro zaměstnance Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Příloha bakalářské práce potom obsahuje oba typy použitých dotazníků (pro čtenáře i zaměstnance). Text bakalářské práce může posloužit jako soubor doporučení pro knihovníky nebo jako návod pro průzkum spokojenosti uživatelů knihovny. Při tvorbě práce bylo užito informací čerpaných zejména z odborné literatury, dále z www stránek Knihovny Jiřího Mahena v Brně (www.kjm.cz), z propagačních materiálů Knihovny Jiřího Mahena v...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990005923630106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV