In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany
The in-store communication of Tesco store Letňany
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79943Collections
- Kvalifikační práce [12440]
Author
Advisor
Referee
Halada, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
14. 6. 2016
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Tesco Letňany, in-store marketingová komunikace, marketing v místě prodeje, multisenzorický marketing, smyslový marketing, trendy nákupního chování, zákazník, nákupní atmosféra, hypermarket
Keywords (English)
Tesco Letňany, in-store marketing communication, marketing at retail, multisensory marketing, trends in shopping behavior, customer, shopper, shopping atmosphere, hypermarket
Bakalářská práce se zabývá trendy chování zákazníka a možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, se zaměřením na in-store marketingovou komunikaci hypermarketu Tesco Letňany. První část práce uvádí do problematiky in-store marketingové komunikace, seznamuje s prvky a nástroji prodejního místa, dále se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti nákupního chování zákazníka a definuje aktuální trendy jej ovlivňující. Následně rozebírá účinky a možnosti implementace jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace hypermarketu Tesco Letňany a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav a najít možnosti dalšího využití těchto aspektů v obchodech společnosti Tesco.
This thesis has the main focus on customer behavior and on the possibilities of using human senses for the purposes of retailers, especially within in-store communication of Tesco Letňany. The first part of the thesis cumulates the theoretical knowledge on the topic of in-store marketing communication and of the customer behavior, with a significant part considering its newest actual trends. The thesis then follows up with the possibilities of implementation of individual human senses directly inside the store and during the purchase decision making. The second part of the thesis is focused on the description of concrete implementation of in-store marketing in Tesco Letňany hypermarket. This part ends up with the summary of the implementation and discussion considering the theoretical knowledge of the first part. The main aim of the thesis is to describe and evaluate the current state of using in-store marketing activities and find another possibilities that would have the potential to be applied in Tesco Letňany and another Tesco stores.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...