Zobrazit minimální záznam

Marketing communications of AC Sparta Praha
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorFanta, Jan
dc.date.accessioned2017-06-01T16:02:42Z
dc.date.available2017-06-01T16:02:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79413
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace AC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace s diváky AC Sparta Praha, odhalení nedostatků a vypracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace s diváky tohoto klubu. Metody: V této práci byly použity metody případové studie, analýzy dostupných dokumentů a textů, a strukturovaného rozhovoru s ředitelem marketingu a s ředitelem komunikace a public relations AC Sparta Praha. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace s fanoušky AC Sparta Praha bylo zjištěno, že může být o některé projekty doplněna. Návrh se držel nastaveného konceptu marketingové komunikace, jelikož jsem v něm neodhalil větší nedostatky. Návrh vychází z možností klubu tak, aby byl realizovatelný. Klíčová slova: sportovní marketing, fotbal, komunikační strategie, sociální sítě, divákcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communications of AC Sparta Praha Objectives: The main objective of this thesis is to analyze contemporary state of marketing communications with the audience of AC Sparta Praha, identify deficiencies and develop a proposal to improve the marketing communications with fans of this club. Methods: In this thesis have been used methods of case study, analysis of available documents and texts, structured interview with director od marketing, and director of communications and public relations of AC Sparta Praha. Results: By the analysis of marketing communications of AC Sparta Praha has been found that several projects could be added. The proposal has been followed the concept of marketing communications, because i had not been detected considerable deficiencies. The proposal has come from the possibilities of the club to be realized. Keywords: sport marketing, football, communication strategy, social media, fanen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectkomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectdivákcs_CZ
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectfanen_US
dc.titleMarketingová komunikace AC Sparta Prahacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId176693
dc.title.translatedMarketing communications of AC Sparta Prahaen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002102878
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace AC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace s diváky AC Sparta Praha, odhalení nedostatků a vypracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace s diváky tohoto klubu. Metody: V této práci byly použity metody případové studie, analýzy dostupných dokumentů a textů, a strukturovaného rozhovoru s ředitelem marketingu a s ředitelem komunikace a public relations AC Sparta Praha. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace s fanoušky AC Sparta Praha bylo zjištěno, že může být o některé projekty doplněna. Návrh se držel nastaveného konceptu marketingové komunikace, jelikož jsem v něm neodhalil větší nedostatky. Návrh vychází z možností klubu tak, aby byl realizovatelný. Klíčová slova: sportovní marketing, fotbal, komunikační strategie, sociální sítě, divákcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communications of AC Sparta Praha Objectives: The main objective of this thesis is to analyze contemporary state of marketing communications with the audience of AC Sparta Praha, identify deficiencies and develop a proposal to improve the marketing communications with fans of this club. Methods: In this thesis have been used methods of case study, analysis of available documents and texts, structured interview with director od marketing, and director of communications and public relations of AC Sparta Praha. Results: By the analysis of marketing communications of AC Sparta Praha has been found that several projects could be added. The proposal has been followed the concept of marketing communications, because i had not been detected considerable deficiencies. The proposal has come from the possibilities of the club to be realized. Keywords: sport marketing, football, communication strategy, social media, fanen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990021028780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV