Zobrazit minimální záznam

Knowledge society
dc.contributor.advisorKubišová, Zuzana
dc.creatorHurtová, Veronika
dc.date.accessioned2017-06-01T14:16:50Z
dc.date.available2017-06-01T14:16:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/78925
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje rozvoj vzdělanostní společnosti. Soustředí se na srovnání ideálu a reality vzdělávání v moderní společnosti a mapuje proměny školy a vzdělávání v průběhu 20. století. Práce vychází zejména z odborné literatury zaměřené na danou problematiku. Práce vymezuje pojmy vzdělanostní společnost, vzdělávání, vzdělání a školské systémy. Součástí práce je rovněž analýza výzkumu PIAAC. V práci jsou také řešeny názory na testování schopností žáků a otázky aktuální vzdělávací politiky.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis analyzes the development of the knowledge society. It focuses on the comparison of the ideal and the reality of education in modern society and charts the transformation of schools and education in the 20th century. This thesis is mainly based on sociological literature focusing on the issue. This thesis defines the concepts of knowledge society, education and education systems. The thesis also analyzes research PIAAC. The thesis is also focus on opinions of testing the pupils skills and current issues of educational policy.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvzdělanostní společnostcs_CZ
dc.subjectúroveň vzdělánícs_CZ
dc.subjectvzdělanostní reprodukcecs_CZ
dc.subjectvzdělanostní nerovnostics_CZ
dc.subjectvzdělávací systémcs_CZ
dc.subjectčeské školstvícs_CZ
dc.subjectknowledge societyen_US
dc.subjectlevel of educationen_US
dc.subjectreproduction in educationen_US
dc.subjectinequality of educationen_US
dc.subjecteducational systemen_US
dc.subjectczech education systemen_US
dc.titleVzdělanostní společnostcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-07
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId106266
dc.title.translatedKnowledge societyen_US
dc.contributor.refereeTichá, Milena
dc.identifier.aleph002025439
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce analyzuje rozvoj vzdělanostní společnosti. Soustředí se na srovnání ideálu a reality vzdělávání v moderní společnosti a mapuje proměny školy a vzdělávání v průběhu 20. století. Práce vychází zejména z odborné literatury zaměřené na danou problematiku. Práce vymezuje pojmy vzdělanostní společnost, vzdělávání, vzdělání a školské systémy. Součástí práce je rovněž analýza výzkumu PIAAC. V práci jsou také řešeny názory na testování schopností žáků a otázky aktuální vzdělávací politiky.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis analyzes the development of the knowledge society. It focuses on the comparison of the ideal and the reality of education in modern society and charts the transformation of schools and education in the 20th century. This thesis is mainly based on sociological literature focusing on the issue. This thesis defines the concepts of knowledge society, education and education systems. The thesis also analyzes research PIAAC. The thesis is also focus on opinions of testing the pupils skills and current issues of educational policy.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020254390106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV