dc.contributor.advisor | Kubišová, Zuzana | |
dc.creator | Hurtová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T14:16:50Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T14:16:50Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/78925 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce analyzuje rozvoj vzdělanostní společnosti. Soustředí se na srovnání ideálu a reality vzdělávání v moderní společnosti a mapuje proměny školy a vzdělávání v průběhu 20. století. Práce vychází zejména z odborné literatury zaměřené na danou problematiku. Práce vymezuje pojmy vzdělanostní společnost, vzdělávání, vzdělání a školské systémy. Součástí práce je rovněž analýza výzkumu PIAAC. V práci jsou také řešeny názory na testování schopností žáků a otázky aktuální vzdělávací politiky. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis analyzes the development of the knowledge society. It focuses on the comparison of the ideal and the reality of education in modern society and charts the transformation of schools and education in the 20th century. This thesis is mainly based on sociological literature focusing on the issue. This thesis defines the concepts of knowledge society, education and education systems. The thesis also analyzes research PIAAC. The thesis is also focus on opinions of testing the pupils skills and current issues of educational policy. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | vzdělanostní společnost | cs_CZ |
dc.subject | úroveň vzdělání | cs_CZ |
dc.subject | vzdělanostní reprodukce | cs_CZ |
dc.subject | vzdělanostní nerovnosti | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávací systém | cs_CZ |
dc.subject | české školství | cs_CZ |
dc.subject | knowledge society | en_US |
dc.subject | level of education | en_US |
dc.subject | reproduction in education | en_US |
dc.subject | inequality of education | en_US |
dc.subject | educational system | en_US |
dc.subject | czech education system | en_US |
dc.title | Vzdělanostní společnost | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-07 | |
dc.description.department | Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 106266 | |
dc.title.translated | Knowledge society | en_US |
dc.contributor.referee | Tichá, Milena | |
dc.identifier.aleph | 002025439 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Czech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Czech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce analyzuje rozvoj vzdělanostní společnosti. Soustředí se na srovnání ideálu a reality vzdělávání v moderní společnosti a mapuje proměny školy a vzdělávání v průběhu 20. století. Práce vychází zejména z odborné literatury zaměřené na danou problematiku. Práce vymezuje pojmy vzdělanostní společnost, vzdělávání, vzdělání a školské systémy. Součástí práce je rovněž analýza výzkumu PIAAC. V práci jsou také řešeny názory na testování schopností žáků a otázky aktuální vzdělávací politiky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis analyzes the development of the knowledge society. It focuses on the comparison of the ideal and the reality of education in modern society and charts the transformation of schools and education in the 20th century. This thesis is mainly based on sociological literature focusing on the issue. This thesis defines the concepts of knowledge society, education and education systems. The thesis also analyzes research PIAAC. The thesis is also focus on opinions of testing the pupils skills and current issues of educational policy. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020254390106986 | |