Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Communication strategies of musicals played in the Divadlo Broadway stressed on the example of the musical Kleopatra
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/78256Identifikátory
SIS: 151940
Kolekce
- Kvalifikační práce [18079]
Vedoucí práce
Oponent práce
Báča, Ladislav
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
muzikál, muzikál Kleopatra, Divadlo Broadway, komunikační strategie, komunikační mix, marketing, reklama, public relationsKlíčová slova (anglicky)
Musical, Musical Cleopatra, Theatre Broadway, Communication Strategy, Promotional Mix, Marketing, Promotion, Public Relations1 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v Čechách. Zaměřuje se přímo na konkrétní muzikál Kleopatra, který se stal v České republice legendou a je produkován společností Cleopatra musical, s. r. o. a uváděn v pražském Divadle Broadway. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické nás seznamuje se základními pojmy jako divadlo či muzikál a věnuje se teorii komunikační strategie a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje společnost Cleopatra musical, s. r. o. a Divadlo Broadway a popisuje vývoj komunikační strategie muzikálu Kleopatra od roku 2001 až do roku 2014. Na závěr tato práce celou komunikaci včetně veškerých nástrojů komunikačního mixu hodnotí. Na úplném konci jsou doporučeny návrhy na zefektivnění komunikace muzikálu Kleopatra a také na využití poznatků při propagaci jiného muzikálového díla produkovaného touto společností.
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by private musical theatres in the Czech Republic. This discourse focuses primarily on the musical Cleopatra, which has become an integral member of the theatrical canon of the Czech Republic. It is produced by Cleopatra musical, s. r. o. and it is played at the Theatre Broadway in Prague. Furthermore, the thesis is divided into two parts - theoretical and practical. On the one hand, a brief primer on the theoretical aspects theatre will help familiarize the reader with not only the technical definitions of terms such as "theatre" or "musical" but also on the theoretical backing of communication strategies and promotional mix. On the other hand, the "practical" portion of this essay will provide concreteness via a characterization of Cleopatra musical, s. r. o. and the Theatre Broadway as well as a review of the developments in the types of communication strategies used for this musical from 2001 until 2014. This thesis will conclude with a general evaluation of the communication including all tools of the promotional mix. This will be followed by recommendations for more efficient...