Comparison of Perception of Gender Stereotyping in Advertising in France and Czech Republic
Komparace vnímání genderové stereotypizace v reklamě ve Francii a České republice
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/78251Identifikátory
SIS: 166626
Kolekce
- Kvalifikační práce [18079]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Stereotypizace genderu je stále aktuální problematikou ve francouzské a české reklamě. Tato práce teoreticky popisuje stereotypní zobrazování mužů a žen v reklamě a na základě kvantitativního dotazníkového šetření poté v praktické části porovnává vnímání českých a francouzských vysokoškolských studentů vůči této problematice, jakožto budoucích potenciálních tvůrců a ovlivňovatelů reklamních obsahů.
Gender stereotyping is still an actual issue in French and Czech advertising. This thesis theoretically discusses stereotyped portayal of women and men in advertising and within the practical part on the basis of a quantitative questionnaire survey evaluates and compares the perception of Czech and French students toward this issue as future potential creators and influencers of advertising contents.