Návštěvnický management v historickém městě. Případová studie Nymburk
Visitor management in the historical town. Case study Nymburk
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77830Identifikátory
SIS: 173907
Katalog UK: 990020924120106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [21483]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Přidalová, Ivana
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Geografie a kartografie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociální geografie a region. rozvoje
Datum obhajoby
9. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
cestovní ruch, potenciál, turistické informační centrum, NymburkKlíčová slova (anglicky)
tourism, potential, tourist information centre, NymburkNávštěvnický management v historickém městě, případová studie Nymburk Abstrakt Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout inovace, vedoucí k rozšíření a zkvalitnění nabídky cestovního ruchu v Nymburce a to na základě návštěvnické poptávky (zjišťované pomocí dotazníkového šetření mezi návštěvníky turistického informačního centra) a zhodnocení potenciálu cestovního ruchu v Nymburce. Následně byly vytvořeny tři tematicky zaměřené mapy - Církevní památky v Nymburce, Technické a jiné architektonicky významné památky v Nymburce a Park Ostrov v Nymburce. Dále byla vytvořena webová aplikace se zájmovými objekty ve městě, dostupná návštěvníkovi na webových stránkách Turistického informačního centra v Nymburce. Práce hodnotí pozici turistického informačního centra v síti aktérů cestovního ruchu v Nymburce a navrhuje řešení problémů, které vyplynuly především z provedeného dotazníkového šetření. Klíčová slova: cestovní ruch, potenciál, turistické informační centrum, Nymburk
Visitor management in the historical town, case study Nymburk Abstract The main aim of this bachelor thesis was to suggest innovations that led to the expansion and improvement of tourism offers, based on visitor demand (which was measured by questionnaire survey in the tourist information centre) and the evaluation of tourism potential. Three thematic maps were created - Religious monuments in Nymburk, Technical and other architecturally important buildings in Nymburk and Park Ostrov in Nymburk. Then a web application was created with objects of interest in Nymburk, which is available to visitors on the website of the Tourist information centre in Nymburk. This bachelor thesis assesses the position of the tourist information centre in the network of tourism actors in Nymburk and suggests solutions to problems that resulted especially from the questionnaire survey. Key words: tourism, potential, tourist information centre, Nymburk
