dc.contributor.advisor | Mouralová, Magdalena | |
dc.creator | Havlíček, Petr | |
dc.date.accessioned | 2020-08-27T10:48:21Z | |
dc.date.available | 2020-08-27T10:48:21Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/77725 | |
dc.description.abstract | The bachelor thesis "Innovative school from parents perspective: Scioškola case study" deals with the way, how parents engage in educational policy as a stakeholder according to their strategies, which they make by choice of school and form of interactions between parents and Scioškola. It also tries to identify problems that parents met with. Generally this thesis answers, what reasons can lead parents to choose an innovative school on the case of Scioškola | en_US |
dc.description.abstract | Bakalářská práce "Inovativní škola pohledem rodičů: případová studie Scioškoly" se zabývá způsobem, jakým se rodiče zapojují do vzdělávací politiky jako aktér v souvislosti s jejich strategiemi, které činí při výběru školy a podobou interakcí, které mezi rodiči a Scioškolou probíhají. Dále se snaží identifikovat problémy, se kterými se rodiče setkali. Obecně tato práce nabízí odpověď, jaké důvody mohou vést rodiče k výběru inovativní školy na případu Scioškoly. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.subject | alternative school | en_US |
dc.subject | elementary school | en_US |
dc.subject | key competencies | en_US |
dc.subject | stakeholders of educational process | en_US |
dc.subject | alternativní škola | cs_CZ |
dc.subject | základní škola | cs_CZ |
dc.subject | klíčové kompetence | cs_CZ |
dc.subject | aktéři procesu vzdělávání | cs_CZ |
dc.title | Inovativní škola pohledem rodičů: případová studie Scioškoly | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-06-13 | |
dc.description.department | Department of Public and Social Policy | en_US |
dc.description.department | Katedra veřejné a sociální politiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Social Sciences | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 165789 | |
dc.title.translated | Innovative school from Parents Perspective: Scioškola case Study | en_US |
dc.contributor.referee | Šojdrová, Michaela | |
dc.identifier.aleph | 002094528 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociology a Social Policy | en_US |
thesis.degree.discipline | Sociologie a sociální politika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Sociologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Sociology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta sociálních věd::Katedra veřejné a sociální politiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Social Sciences::Department of Public and Social Policy | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Social Sciences | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FSV | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociologie a sociální politika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Sociology a Social Policy | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Sociology | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce "Inovativní škola pohledem rodičů: případová studie Scioškoly" se zabývá způsobem, jakým se rodiče zapojují do vzdělávací politiky jako aktér v souvislosti s jejich strategiemi, které činí při výběru školy a podobou interakcí, které mezi rodiči a Scioškolou probíhají. Dále se snaží identifikovat problémy, se kterými se rodiče setkali. Obecně tato práce nabízí odpověď, jaké důvody mohou vést rodiče k výběru inovativní školy na případu Scioškoly. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis "Innovative school from parents perspective: Scioškola case study" deals with the way, how parents engage in educational policy as a stakeholder according to their strategies, which they make by choice of school and form of interactions between parents and Scioškola. It also tries to identify problems that parents met with. Generally this thesis answers, what reasons can lead parents to choose an innovative school on the case of Scioškola | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra veřejné a sociální politiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020945280106986 | |