Analýza současného stavu českých kiteboardingových škol a jejich klientů.
Analysis of the current state of Czech kiteboarding schools and their clients
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77093Identifikátory
SIS: 128394
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Brtník, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Sporty v přírodě
Datum obhajoby
6. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
kitová škola, kurz kiteboardingu, kitová lokalitaKlíčová slova (anglicky)
kiteboarding school, kiteboarding course, kiteboarding locationNÁZEV Analýza současného stavu českých kiteboardingových škol a jejich klientů CÍL PRÁCE Cílem této bakalářské práce je analyzovat trh českých kitových škol zaměřujících se na kiteboarding a jejich dosavadních i potencionálních klientů. METODY PRÁCE Výzkum spočívá ve dvou rovinách, kdy nejprve bylo provedeno zmapování trhu kitových škol a porovnání jejich nabízených služeb s důrazem na kurzy kiteboardingu. Potřebné informace byly čerpány z internetových stránek kitových škol. Dále byla zpracována anketa. Anketa cílila zejména na účastníky kurzů kiteboardingu a potencionální zájemce o tyto kurzy. Při zpracování bakalářské práce jsem využívala zejména metody analýzy, indukce, dedukce, syntézy, porovnání a dotazování. VÝSLEDKY PRÁCE Výsledkem bakalářské práce je na základě použitých metod a provedené analýzy zodpovězení stanovené výzkumné otázky: Jak důležitá je kladná recenze kitové školy a záštita České kitové federace pro výběr kitové školy? KLÍČOVÁ SLOVA kitová škola, kurz kiteboardingu, kitová lokalita
TITLE Analysis of the current state of Czech kiteboarding schools and their clients OBJECTIVES The objective of the bachelor work is to analyze a market of the Czech kiteboarding schools and their current and potential clients, too. METHODS The research is based on two levels when the kiteboarding market was described and offered services focused on the courses of kiteboarding were compared. Necessary information was gained from the kiteboarding schools websites. Then the inquiry was processed. The survey was focused mainly on the participants and also potential applicants for the kiteboarding courses. The methods of analysis, induction, deduction, synthesis, comparison and questioning were mainly used. RESULTS Considering used methods and analysis the research question was answered. The research question was following: How important is the positive review of the kiteboarding school and also to be under the auspices of the Czech Kiteboarding Federation for selecting? KEYWORDS kiteboarding school, kiteboarding course, kiteboarding location