Zobrazit minimální záznam

Nike Brand Equity Marketing Research
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠrámek, Martin
dc.date.accessioned2017-06-01T06:58:49Z
dc.date.available2017-06-01T06:58:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76952
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum hodnoty značky Nike Cíle: Pomocí marketingového výzkumu zjistit hodnotu značky Nike z hlediska vnímání jednotlivých atributů produktu jeho současnými či potenciálními uživateli. Těmi jsou v rámci práce členové generace Y žijící v Praze. Metody: Kvantitativní výzkum - elektronické dotazování. Výsledky: Z hlediska produktu představuje Nike pro pražskou generaci Y v současnosti nejznámější a nejpoužívanější sportovní značku. Důvodem je nadprůměrná kvalita, vzhled a také výborná fyzická dostupnost jejího produktu. Potvrzením objektivity výsledků je fakt, že jako typického uživatele produktu Nike uvedla tato generace v naprosté většině sebe sama. Klíčová slova: Značka, Nike, hodnota značky, značka jako produkt, generace Y.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Nike Brand Equity Marketing Research Objectives: Using marketing research to find out about Nike brand equity through perception of individual product attributes by their current or potential customers. Within the thesis, these customers are members of generation Y currently living in Prague. Methods: Quantitative research - electronic questioning. Results: In terms of product, to Prague generation Y Nike currently represents the most famous and the most used sports brand. The reason is its (product) above-average quality, design, and also its great availability. Results' objectivity is embodied by the fact that the total majority of this generation chose itself as typical Nike product user. Keywords: Brand, Nike, brand equity, brand as product, generation Y.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectZnačkacs_CZ
dc.subjectNikecs_CZ
dc.subjecthodnota značkycs_CZ
dc.subjectznačka jako produktcs_CZ
dc.subjectgenerace Ycs_CZ
dc.subjectBranden_US
dc.subjectNikeen_US
dc.subjectbrand equityen_US
dc.subjectbrand as producten_US
dc.subjectgeneration Yen_US
dc.titleMarketingový výzkum hodnoty značky Nikecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-18
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId148833
dc.title.translatedNike Brand Equity Marketing Researchen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph002028681
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum hodnoty značky Nike Cíle: Pomocí marketingového výzkumu zjistit hodnotu značky Nike z hlediska vnímání jednotlivých atributů produktu jeho současnými či potenciálními uživateli. Těmi jsou v rámci práce členové generace Y žijící v Praze. Metody: Kvantitativní výzkum - elektronické dotazování. Výsledky: Z hlediska produktu představuje Nike pro pražskou generaci Y v současnosti nejznámější a nejpoužívanější sportovní značku. Důvodem je nadprůměrná kvalita, vzhled a také výborná fyzická dostupnost jejího produktu. Potvrzením objektivity výsledků je fakt, že jako typického uživatele produktu Nike uvedla tato generace v naprosté většině sebe sama. Klíčová slova: Značka, Nike, hodnota značky, značka jako produkt, generace Y.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Nike Brand Equity Marketing Research Objectives: Using marketing research to find out about Nike brand equity through perception of individual product attributes by their current or potential customers. Within the thesis, these customers are members of generation Y currently living in Prague. Methods: Quantitative research - electronic questioning. Results: In terms of product, to Prague generation Y Nike currently represents the most famous and the most used sports brand. The reason is its (product) above-average quality, design, and also its great availability. Results' objectivity is embodied by the fact that the total majority of this generation chose itself as typical Nike product user. Keywords: Brand, Nike, brand equity, brand as product, generation Y.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020286810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV