Marketingový výzkum hodnoty značky Nike
Nike Brand Equity Marketing Research
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76952Identifikátory
SIS: 148833
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Značka, Nike, hodnota značky, značka jako produkt, generace YKlíčová slova (anglicky)
Brand, Nike, brand equity, brand as product, generation YNázev: Marketingový výzkum hodnoty značky Nike Cíle: Pomocí marketingového výzkumu zjistit hodnotu značky Nike z hlediska vnímání jednotlivých atributů produktu jeho současnými či potenciálními uživateli. Těmi jsou v rámci práce členové generace Y žijící v Praze. Metody: Kvantitativní výzkum - elektronické dotazování. Výsledky: Z hlediska produktu představuje Nike pro pražskou generaci Y v současnosti nejznámější a nejpoužívanější sportovní značku. Důvodem je nadprůměrná kvalita, vzhled a také výborná fyzická dostupnost jejího produktu. Potvrzením objektivity výsledků je fakt, že jako typického uživatele produktu Nike uvedla tato generace v naprosté většině sebe sama. Klíčová slova: Značka, Nike, hodnota značky, značka jako produkt, generace Y.
Title: Nike Brand Equity Marketing Research Objectives: Using marketing research to find out about Nike brand equity through perception of individual product attributes by their current or potential customers. Within the thesis, these customers are members of generation Y currently living in Prague. Methods: Quantitative research - electronic questioning. Results: In terms of product, to Prague generation Y Nike currently represents the most famous and the most used sports brand. The reason is its (product) above-average quality, design, and also its great availability. Results' objectivity is embodied by the fact that the total majority of this generation chose itself as typical Nike product user. Keywords: Brand, Nike, brand equity, brand as product, generation Y.