Zobrazit minimální záznam

Marketing research - sponsoring of the UEFA Champions League in the Czech Republic
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorSouchová, Dominika
dc.date.accessioned2017-06-01T06:57:52Z
dc.date.available2017-06-01T06:57:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76947
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbalcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research - sponsoring of the UEFA Champions League in the Czech Republic Objectives: The main objective of this research was to determine if there is awareness about the sponsorship of the Champions League in football among the wider public. Primarily, on the basis of questionnaire, it was investigated if the public during watching this football competition perceives sponsoring and specific sponsors of Champions League, if the public knows all these sponsors, and if so, which seems to be the most important. It was also investigated a public interest in the Champions League and in football in general. Methods: The thesis is based on theoretical knowledges that bind to this topic. To determine the general knowledge of sponsorship of the Champions League in football was used survey questionnaire method. The results are presented in tables and graphs. Results: Marketing research of sponsorship of the UEFA Champion League has revealed, that overall 82% of the survey respondents knew at least one of the six official sponsors of the Champions league. The research results have shown, that even the best - known sponsor is a Dutch beer producer - Heineken, who also appears to be the most important. Keywords: Marketing research, sponsor, Champions League, footballen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectsponzorcs_CZ
dc.subjectLiga mistrůcs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectMarketing researchen_US
dc.subjectsponsoren_US
dc.subjectChampions Leagueen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.titleMarketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČRcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId148832
dc.title.translatedMarketing research - sponsoring of the UEFA Champions League in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph002028372
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbalcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research - sponsoring of the UEFA Champions League in the Czech Republic Objectives: The main objective of this research was to determine if there is awareness about the sponsorship of the Champions League in football among the wider public. Primarily, on the basis of questionnaire, it was investigated if the public during watching this football competition perceives sponsoring and specific sponsors of Champions League, if the public knows all these sponsors, and if so, which seems to be the most important. It was also investigated a public interest in the Champions League and in football in general. Methods: The thesis is based on theoretical knowledges that bind to this topic. To determine the general knowledge of sponsorship of the Champions League in football was used survey questionnaire method. The results are presented in tables and graphs. Results: Marketing research of sponsorship of the UEFA Champion League has revealed, that overall 82% of the survey respondents knew at least one of the six official sponsors of the Champions league. The research results have shown, that even the best - known sponsor is a Dutch beer producer - Heineken, who also appears to be the most important. Keywords: Marketing research, sponsor, Champions League, footballen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020283720106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV