Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery
Products' offer of the Praga Kart Team for partners
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76510Identifikátory
SIS: 114522
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
sponzoring, sponzorský balíček, sportovní reklamaKlíčová slova (anglicky)
sponsorship, sponsorship package, sports advertisementNázev: Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery Cíle práce: Cílem této práce bylo zhodnocení současné nabídky Praga Kart Teamu pro partnery, vytvoření návrhu na zlepšení této nabídky a navržení sponzorských balíčků. Metody: V bakalářské práci byla využita případová studie a zúčastněné pozorování. Dále pro získání potřebných informací byly provedeny rozhovory s manažerem týmu a se zástupcem jednoho současného sponzora. Pro doplnění těchto informací bylo zvoleno písemné dotazování se současnými partnery týmu. Výsledky: Absence nabídky pro partnery připravuje tým o potenciální partnery hned na začátku. Vytvořený návrh nové nabídky spolu s navrženými sponzorskými balíčky může Praga Kart Teamu usnadnit práci při shánění nových sponzorů. Je důležité, aby se vedení týmu problematikou sponzoringu zabývalo více, a aby do nabídky pro partnery bylo zahrnuto zorganizování svezení v motokárách, protože mnozí partneři ho v současné nabídce postrádají. Klíčová slova: Sponzoring, sponzorský balíček, sportovní reklama
Title: Products' offer of the Praga Kart Team for partners Objective of the thesis: Objective of this thesis was to review the current offer of Praga Kart Team for its partners, to create proposal to improve this offer and to propose sponsorship packages. Methods: In the thesis have been used case study and involved observation. Furthermore, to obtain the necessary information, interviews with manager of the team and with representative of one of current sponsors have been made. To supplement this information has been chosen written questioning with current partners. Outcomes: The lack of any offer for partners causes a loss of the potential partners right from the beginning. Creating of new offer, together with proposing of sponsorship packages, may facilitate the work with finding new partners. It is important that the team leadership deals with sponsorship issue more and that organizing of a ride in kart was included in the offer for partners, because many partners are missing it in current offer. Key words: Sponsorship, sponsorship package, sports advertisement