Show simple item record

Use of computers and digital sensors in practical education of science
dc.contributor.advisorMourek, Jan
dc.creatorEttlerová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-06-01T04:47:01Z
dc.date.available2017-06-01T04:47:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76392
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je shrnout problematiku využití ICT v rámci praktické výuky přírodních věd na základním a středním stupni vzdělávání s důrazem na SBL a MBL. Poznatky jsem čerpala z původních vědeckých článků a výzkumů a zaměřila se na didaktické a pedagogické aspekty tématu. Práce hodnotí výhody, nevýhody a případná rizika používání ICT v praktické výuce přírodních věd a předkládá postoje žáků a studentů k těmto inovativním metodám. Na základě zjištěných údajů lze říci, že metody zahrnující ICT mají velký potenciál, který v současné době není plně využíván. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this study is to sum up using ICT in teaching Science in primary and secondary education, emphasizing especially SBL and MBL. Data for this study were obtained from scientific articles and research, focusing on didactic and pedagogical aspects of the topic. The thesis reveals advantages, disadvantages and possible risks of using ICT and looks into the students' and teachers' opinion on these innovative methods. In conclusion, the thesis argues that the methods using ICT offer great potential, which is not being used to it's full. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectpraktická výukacs_CZ
dc.subjectvýuka přírodních vědcs_CZ
dc.subjectmicrocomputer-based laboratorycs_CZ
dc.subjectsimulation-based laboratorycs_CZ
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícs_CZ
dc.subjectpractical educationen_US
dc.subjectscience educationen_US
dc.subjectmicrocomputer-based laboratoryen_US
dc.subjectsimulation-based laboratoryen_US
dc.subjectinquiry-based educationen_US
dc.titleVyužití počítačů a digitálních měřicích čidel v praktické výuce přírodovědných předmětůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-09
dc.description.departmentDepartment of Teaching and Didactics of Biologyen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId144029
dc.title.translatedUse of computers and digital sensors in practical education of scienceen_US
dc.contributor.refereeŠmejkal, Petr
dc.identifier.aleph002053377
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiologie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programBiologiecs_CZ
thesis.degree.programBiologyen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csBiologiecs_CZ
uk.degree-program.enBiologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je shrnout problematiku využití ICT v rámci praktické výuky přírodních věd na základním a středním stupni vzdělávání s důrazem na SBL a MBL. Poznatky jsem čerpala z původních vědeckých článků a výzkumů a zaměřila se na didaktické a pedagogické aspekty tématu. Práce hodnotí výhody, nevýhody a případná rizika používání ICT v praktické výuce přírodních věd a předkládá postoje žáků a studentů k těmto inovativním metodám. Na základě zjištěných údajů lze říci, že metody zahrnující ICT mají velký potenciál, který v současné době není plně využíván. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this study is to sum up using ICT in teaching Science in primary and secondary education, emphasizing especially SBL and MBL. Data for this study were obtained from scientific articles and research, focusing on didactic and pedagogical aspects of the topic. The thesis reveals advantages, disadvantages and possible risks of using ICT and looks into the students' and teachers' opinion on these innovative methods. In conclusion, the thesis argues that the methods using ICT offer great potential, which is not being used to it's full. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV