dc.contributor.advisor | Mourek, Jan | |
dc.creator | Ettlerová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T04:47:01Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T04:47:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/76392 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je shrnout problematiku využití ICT v rámci praktické výuky přírodních věd na základním a středním stupni vzdělávání s důrazem na SBL a MBL. Poznatky jsem čerpala z původních vědeckých článků a výzkumů a zaměřila se na didaktické a pedagogické aspekty tématu. Práce hodnotí výhody, nevýhody a případná rizika používání ICT v praktické výuce přírodních věd a předkládá postoje žáků a studentů k těmto inovativním metodám. Na základě zjištěných údajů lze říci, že metody zahrnující ICT mají velký potenciál, který v současné době není plně využíván. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this study is to sum up using ICT in teaching Science in primary and secondary education, emphasizing especially SBL and MBL. Data for this study were obtained from scientific articles and research, focusing on didactic and pedagogical aspects of the topic. The thesis reveals advantages, disadvantages and possible risks of using ICT and looks into the students' and teachers' opinion on these innovative methods. In conclusion, the thesis argues that the methods using ICT offer great potential, which is not being used to it's full. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | praktická výuka | cs_CZ |
dc.subject | výuka přírodních věd | cs_CZ |
dc.subject | microcomputer-based laboratory | cs_CZ |
dc.subject | simulation-based laboratory | cs_CZ |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cs_CZ |
dc.subject | practical education | en_US |
dc.subject | science education | en_US |
dc.subject | microcomputer-based laboratory | en_US |
dc.subject | simulation-based laboratory | en_US |
dc.subject | inquiry-based education | en_US |
dc.title | Využití počítačů a digitálních měřicích čidel v praktické výuce přírodovědných předmětů | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-09 | |
dc.description.department | Department of Teaching and Didactics of Biology | en_US |
dc.description.department | Katedra učitelství a didaktiky biologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.identifier.repId | 144029 | |
dc.title.translated | Use of computers and digital sensors in practical education of science | en_US |
dc.contributor.referee | Šmejkal, Petr | |
dc.identifier.aleph | 002053377 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Biologie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Biology Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Biologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Biology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky biologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Teaching and Didactics of Biology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Biologie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Biology Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Biologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Biology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této bakalářské práce je shrnout problematiku využití ICT v rámci praktické výuky přírodních věd na základním a středním stupni vzdělávání s důrazem na SBL a MBL. Poznatky jsem čerpala z původních vědeckých článků a výzkumů a zaměřila se na didaktické a pedagogické aspekty tématu. Práce hodnotí výhody, nevýhody a případná rizika používání ICT v praktické výuce přírodních věd a předkládá postoje žáků a studentů k těmto inovativním metodám. Na základě zjištěných údajů lze říci, že metody zahrnující ICT mají velký potenciál, který v současné době není plně využíván. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this study is to sum up using ICT in teaching Science in primary and secondary education, emphasizing especially SBL and MBL. Data for this study were obtained from scientific articles and research, focusing on didactic and pedagogical aspects of the topic. The thesis reveals advantages, disadvantages and possible risks of using ICT and looks into the students' and teachers' opinion on these innovative methods. In conclusion, the thesis argues that the methods using ICT offer great potential, which is not being used to it's full. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky biologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020533770106986 | |