Zobrazit minimální záznam

Annual Fairs
dc.contributor.advisorKabele, Jiří
dc.creatorStrašilová, Eva
dc.date.accessioned2020-08-17T13:07:11Z
dc.date.available2020-08-17T13:07:11Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76361
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce jsou výroční trhy v České republice se zaměřením na prodejce na řemeslných výročních trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou. V první části se věnuji charakteristice výročních trhů ve spojitosti s výzkumy realizovanými na toto téma a charakterizuji stručný historický kontext výročních trhů. Dále je popsána metodologie výzkumu. Pro výzkum jsem zvolila metodu analýzy dokumentů, polostrukturované rozhovory s prodejci na výročních řemeslných trzích a neformální rozhovory. Celkem jsem analyzovala 12 internetových stránek výročních trhů a provedla rozhovor se třinácti respondenty. Druhá část práce se věnuje analýze dokumentů a analýze rozhovorů s respondenty. Na základě analýzy dat jsem charakterizovala výroční trhy na základě jejich tradice, doby pořádání, dostupnosti na internetu a typu organizátora. V následující části jsem se věnovala charakteristice výročních trhů z pohledu prodejců. Zjišťovala jsem, jak si trhy vybírají, jak se o nich dozvídají, jaká je komunikace mezi prodejci a organizátory, kdo je konkurence, jaký význam má rodina a kdy je sezóna prodeje ne výročních trzích.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of my thesis is the annual fairs in the Czech Republic with the primary focus on the tradesmen of the traditional craft goods. The thesis is divided in two parts - theoretical and analytical. In the first part, I concentrate on the characteristics of the annual fairs in connection to the research that has been already done on this topic and then I describe a brief historical context of the annual fair.Subsequently, I explicate the methodology of my research. In the research I opted for the method of analysis of documents, the semi- structured interview with the tradesmen of the traditional craft goods and the informal interview. I analyzed 12 websites of annual markets and managed to interview 13 respondents. The second part of my thesis concentrates on the analysis of the respondents' interviews and to the analysis of documents.On the basis of the data analysis I characterized the annual markets based on their traditions, holding period, the availability of the Internet and type organizer. The next section is devoted to the characteristics of the annual fair from the perspective of sellers. I investigated how markets choose how to learn about them, what is the communication between sellers and organizers, who the competition is, the importance of the family and when is the season for...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectannual marketsen_US
dc.subjectsocial structureen_US
dc.subjectsales strategyen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjecttypes of marketsen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectvýroční trhycs_CZ
dc.subjectsociální strukturacs_CZ
dc.subjectprodejní strategiecs_CZ
dc.subjectkomunikace,typy trhůcs_CZ
dc.subjectkulturacs_CZ
dc.titleVýroční trhycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-01
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId167297
dc.title.translatedAnnual Fairsen_US
dc.contributor.refereeČepelák, Václav
dc.identifier.aleph002024630
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology and Social Anthropologyen_US
thesis.degree.disciplineSociologie a sociální antropologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologie a sociální antropologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology and Social Anthropologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTématem mé bakalářské práce jsou výroční trhy v České republice se zaměřením na prodejce na řemeslných výročních trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou. V první části se věnuji charakteristice výročních trhů ve spojitosti s výzkumy realizovanými na toto téma a charakterizuji stručný historický kontext výročních trhů. Dále je popsána metodologie výzkumu. Pro výzkum jsem zvolila metodu analýzy dokumentů, polostrukturované rozhovory s prodejci na výročních řemeslných trzích a neformální rozhovory. Celkem jsem analyzovala 12 internetových stránek výročních trhů a provedla rozhovor se třinácti respondenty. Druhá část práce se věnuje analýze dokumentů a analýze rozhovorů s respondenty. Na základě analýzy dat jsem charakterizovala výroční trhy na základě jejich tradice, doby pořádání, dostupnosti na internetu a typu organizátora. V následující části jsem se věnovala charakteristice výročních trhů z pohledu prodejců. Zjišťovala jsem, jak si trhy vybírají, jak se o nich dozvídají, jaká je komunikace mezi prodejci a organizátory, kdo je konkurence, jaký význam má rodina a kdy je sezóna prodeje ne výročních trzích.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of my thesis is the annual fairs in the Czech Republic with the primary focus on the tradesmen of the traditional craft goods. The thesis is divided in two parts - theoretical and analytical. In the first part, I concentrate on the characteristics of the annual fairs in connection to the research that has been already done on this topic and then I describe a brief historical context of the annual fair.Subsequently, I explicate the methodology of my research. In the research I opted for the method of analysis of documents, the semi- structured interview with the tradesmen of the traditional craft goods and the informal interview. I analyzed 12 websites of annual markets and managed to interview 13 respondents. The second part of my thesis concentrates on the analysis of the respondents' interviews and to the analysis of documents.On the basis of the data analysis I characterized the annual markets based on their traditions, holding period, the availability of the Internet and type organizer. The next section is devoted to the characteristics of the annual fair from the perspective of sellers. I investigated how markets choose how to learn about them, what is the communication between sellers and organizers, who the competition is, the importance of the family and when is the season for...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra sociologiecs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990020246300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV