Sponzoring MARO ski & snowboard school
Sponsorship of MARO Ski&Snowboard School
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75783Identifikátory
SIS: 150611
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sponzoring, sportovní sponzoring, reklama, podmínky spolupráceKlíčová slova (anglicky)
sponsorship, sport sponsorship, advertising, cooperation conditionsNázev: Sponzoring MARO Ski&Snowboard School Cíl: Identifikace důvodů partnerů pro sponzorování MARO Ski&Snowboard School, analýza současného stavu sponzoringu lyžařské školy MARO. Metody: Kvalitativní výzkum formou polostrukturovaného rozhovoru se zástupci partnerských firem LŠ MARO. Výsledky: Firmy mají relevantní důvody ke spolupráci s lyžařskou školou MARO, jsou si vědomy konkrétních přínosů, které jim spolupráce přináší a spolupráci hodnotí velmi pozitivně. Obě strany spolu uzavírají dlouhodobé smlouvy o spolupráci a mají vůli je po jejich vypršení dále prodlužovat. Výraznou roli ve spolupráci MARO s firmami hrají dobré osobní vztahy mezi vedením lyžařské školy a zástupci firem. Klíčová slova: sponzoring, sportovní sponzoring, reklama, podmínky spolupráce
Title: Sponsorship of MARO Ski&Snowboard School Objectives: Identification of a sponsor's motivation for supporting MARO Ski&Snowboard School, analysis of the current sponsorship state of the ski school MARO. Methods: Qualitative research through semi-structured interviews with the representatives of the sponsoring companies of the MARO Ski&Snowboard School. Results: Sponsors have strong motivation and relevant reasons for supporting the ski school MARO, companies are aware of the specific benefits of the sponsorship and evaluate the cooperation very positively. There are signed long-term sponsorship contracts which are particularly based on a mutual confidence and good personal relations. Keywords: sponsorship, sport sponsorship, advertising, cooperation conditions