Nejčastější sociálně patologické jevy na 2. stupni základní školy
The most common changes in the field of socially pathological changes at the 2nd stage of Primary school
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75453Identifikátory
SIS: 166165
Kolekce
- Kvalifikační práce [2653]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Čedík, Miloslav
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Sociální a charitativní práce
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky
Datum obhajoby
9. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Sociálně patologický jev, žák, adolescence, učitel, prevence, intervence, poradenský systém, sociální práceKlíčová slova (anglicky)
Social pathological phenomenon, pupil, adolescent, schoolteacher, prevention, intervention, counseling system, social workBakalářská práce je zaměřena na problematiku nejčastějších sociálně patologických jevů žáků na druhém stupni základní školy. Teoretická část je zaměřena na zmapování výskytu různých druhů sociálně patologických jevů v období dospívání. Vymezuje základní pojmy, týkající se sociálně patologických jevů, vymezuje žáka druhého stupně základní školy z hlediska vývoje a popisuje vybrané sociálně patologické jevy, vyskytující se na druhém stupni základní školy. Praktická část je zaměřena na zjištění nejčastěji se vyskytujících sociálně patologických jevů u žáků na druhém stupni základní školy. Pro jejich zjištění je využita metoda dotazníkového šetření a případová studie.
Bachelor degree thesis is focused on the social pathological phenomena of junior school pupils. Theoretical part describes different kinds of social pathological phenomena that can occur during teenage period. This part explains basic terms concerning social pathological phenomena. Not only there is a description of a junior school pupil development but it describes chosen social pathological phenomena occurring at junior schools as well. Practical part finds the most frequent social pathological phenomena of junior school pupils. Questionnaire survey and case study are used for their identification at schools.