Zobrazit minimální záznam

Harmony Wellness Club clientele care
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorSvatoš, Vítek
dc.date.accessioned2017-06-01T00:52:29Z
dc.date.available2017-06-01T00:52:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75261
dc.description.abstractNázev: Péče o klientelu Harmony Wellness clubu Cíle: Cílem bakalářské práce bylo získat názory klientů na fungování daného sportovního centra. Na základě těchto názorů dodat podklady pro vedení klubu, k přesnějšímu ztotožnění managementu s vnímáním a názory klientů. Závěrečným cílem bylo vypracovat podněty, které by na základě analýzy mohly pomoci zdokonalit poskytované služby a zvýšit hodnotu klubového členství. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda písemného dotazování formou tištěných dotazníků a osobního dotazování. Dotazník byl navrhnut tak, aby pomohl nastínit vnímání klubu očima zákazníka, zjistit silné a slabé stránky zařízení z provozní i personální stránky. Východiska jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek, doplněné o interpretaci výsledků shrnující stav dané problematiky. Výsledky: V daném klubu klienti nebyli doposud systematicky tázáni, tudíž vedení nedostávalo zpětnou vazbu na fungování klubu od svých návštěvníků. Veškeré změny byly doposud realizovány na základě domněnek managementu. Výzkum dokládá vnímání klubu očima zákazníka. Poukazuje na oblasti služeb, kterých si návštěvník doopravdy všímá, a které jsou pro něj důležité. Výsledky ukazují kritická místa, která se v klubu vyskytují. Interpretace dosavadní péče o členy nenaznačuje dostatečně pestrý a zodpovědně...cs_CZ
dc.description.abstractTopic: Harmony Wellness Club clientele care Objectives: The primary objective of the thesis was to obtain feedback from clients concerning the running of the sports centre. On the basis of the clients' feedback, the club management representatives were provided with the data in order to identify themselves more closely with the clients' needs. The secondary objective was to propose motions that could, based on analysis, help the sports centre enhance provided service and raise the value of club membership. Methods: The method of written questioning in forms of printed questionnaire and personal questioning was used. The questionnaire was designed to show the club through the eyes of customers, and to find out about strengths and weaknesses in terms of club's running and personnel. The outcomes are demonstrated by means of charts and tables, which result in the interpretation summarizing the whole issue. Results: Clients of the club have not been systematically questioned yet, therefore the club management has not been getting the clients' feedback regarding the running of the club. All the changes up to now have been made on the basis of the club management assumptions. The research assesses the club from the clients' point of view. It points out the fields of service that are primarily noticed and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectčlenstvícs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectřízení vztahucs_CZ
dc.subjectzákaznická orientacecs_CZ
dc.subjectdoprovodné aktivitycs_CZ
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmembershipen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectrelations managementen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectcustomer orientationen_US
dc.subjectsupporting serviceen_US
dc.titlePéče o klientelu Harmony Wellness Clubucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId163707
dc.title.translatedHarmony Wellness Club clientele careen_US
dc.contributor.refereePecinová, Markéta
dc.identifier.aleph002104333
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Péče o klientelu Harmony Wellness clubu Cíle: Cílem bakalářské práce bylo získat názory klientů na fungování daného sportovního centra. Na základě těchto názorů dodat podklady pro vedení klubu, k přesnějšímu ztotožnění managementu s vnímáním a názory klientů. Závěrečným cílem bylo vypracovat podněty, které by na základě analýzy mohly pomoci zdokonalit poskytované služby a zvýšit hodnotu klubového členství. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda písemného dotazování formou tištěných dotazníků a osobního dotazování. Dotazník byl navrhnut tak, aby pomohl nastínit vnímání klubu očima zákazníka, zjistit silné a slabé stránky zařízení z provozní i personální stránky. Východiska jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek, doplněné o interpretaci výsledků shrnující stav dané problematiky. Výsledky: V daném klubu klienti nebyli doposud systematicky tázáni, tudíž vedení nedostávalo zpětnou vazbu na fungování klubu od svých návštěvníků. Veškeré změny byly doposud realizovány na základě domněnek managementu. Výzkum dokládá vnímání klubu očima zákazníka. Poukazuje na oblasti služeb, kterých si návštěvník doopravdy všímá, a které jsou pro něj důležité. Výsledky ukazují kritická místa, která se v klubu vyskytují. Interpretace dosavadní péče o členy nenaznačuje dostatečně pestrý a zodpovědně...cs_CZ
uk.abstract.enTopic: Harmony Wellness Club clientele care Objectives: The primary objective of the thesis was to obtain feedback from clients concerning the running of the sports centre. On the basis of the clients' feedback, the club management representatives were provided with the data in order to identify themselves more closely with the clients' needs. The secondary objective was to propose motions that could, based on analysis, help the sports centre enhance provided service and raise the value of club membership. Methods: The method of written questioning in forms of printed questionnaire and personal questioning was used. The questionnaire was designed to show the club through the eyes of customers, and to find out about strengths and weaknesses in terms of club's running and personnel. The outcomes are demonstrated by means of charts and tables, which result in the interpretation summarizing the whole issue. Results: Clients of the club have not been systematically questioned yet, therefore the club management has not been getting the clients' feedback regarding the running of the club. All the changes up to now have been made on the basis of the club management assumptions. The research assesses the club from the clients' point of view. It points out the fields of service that are primarily noticed and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990021043330106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV