Show simple item record

Subjective life satisfaction of children of 5th and 9th grade of primary schools in Hradec Králové
dc.contributor.advisorVoňková, Hana
dc.creatorŠkubníková, Hana
dc.date.accessioned2017-06-01T00:27:55Z
dc.date.available2017-06-01T00:27:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75134
dc.description.abstractCílem této práce je porovnat subjektivní spokojenost s vlastní kvalitou života žáků 5. a 9. tříd základních škol v Hradci Králové. Práce se zaměřuje především na způsob trávení volného času, spokojenost se sociálními kontakty a rodinným zázemím, interakci ve škole, psychosomatické potíže a návyková rizika. Práce porovnává odpovědi jednotlivých ročníků a jednotlivých pohlaví respondentů. Zjišťuje, že mezi jednotlivými ročníky nedochází k signifikantním rozdílům. K těm dochází v porovnání jednotlivých pohlaví. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to compare subjective life satisfaction of children at 5th and 9th grades of primary schools in Hradec Králové. The thesis focuses mainly on the way of spending their leisure time, satisfaction with the social contacts and family background, interacting in school, psychosomatic problems and addictive risks. The work compares the responses of individual years and gender of respondents. The thesis finds no significcant diferences between 5th and 9th grade. The significcant diferences were found between gender of respondents. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectživotní spokojenostcs_CZ
dc.subjectosobní pohodacs_CZ
dc.subjectlife satisfactionen_US
dc.subjectsubjective well-beingen_US
dc.titleSubjektivní hodnocení spokojenosti se životem mezi žáky 5. a 9. ročníku v Hradci Královécs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-07
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId132390
dc.title.translatedSubjective life satisfaction of children of 5th and 9th grade of primary schools in Hradec Královéen_US
dc.contributor.refereeZvírotský, Michal
dc.identifier.aleph002025507
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Pedagogyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této práce je porovnat subjektivní spokojenost s vlastní kvalitou života žáků 5. a 9. tříd základních škol v Hradci Králové. Práce se zaměřuje především na způsob trávení volného času, spokojenost se sociálními kontakty a rodinným zázemím, interakci ve škole, psychosomatické potíže a návyková rizika. Práce porovnává odpovědi jednotlivých ročníků a jednotlivých pohlaví respondentů. Zjišťuje, že mezi jednotlivými ročníky nedochází k signifikantním rozdílům. K těm dochází v porovnání jednotlivých pohlaví. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to compare subjective life satisfaction of children at 5th and 9th grades of primary schools in Hradec Králové. The thesis focuses mainly on the way of spending their leisure time, satisfaction with the social contacts and family background, interacting in school, psychosomatic problems and addictive risks. The work compares the responses of individual years and gender of respondents. The thesis finds no significcant diferences between 5th and 9th grade. The significcant diferences were found between gender of respondents. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV