Krytý bazén v Sušici: Dopad investice do volnočasové atraktivity na cestovní ruch destinace
Swimming hall in Sušice: Impact of the investment on tourism at the given destination
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74350Identifikátory
SIS: 174404
Katalog UK: 990021036270106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [21483]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Bednářová, Hana
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Geografie a kartografie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociální geografie a region. rozvoje
Datum obhajoby
9. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, sportovní volnočasové aktivity, Sušice, rozvoj destinaceKlíčová slova (anglicky)
tourism, tourism marketig, sports leisure activities, Sušice, destination developmentCílem předložené práce je analyzovat dopad podpory specifického příkladu volnočasové atraktivity na rozvoj cestovního ruchu destinace. Práce zkoumá vliv aktu výstavby krytého bazénu na rozvoj cestovního ruchu v Sušici. Město nepatří mezi hlavní destinační cíl v rámci regionu Šumava. Práce analyzuje kroky města na základě analýzy tisku a rozhovorů s aktéry směřující k proměně Sušice v turisticky atraktivní centrum na Šumavě. Na rozvoj cestovního ruchu má významný vliv i marketingová činnost, která dokáže zásadně ovlivnit výši návštěvnosti a image lokality. Klíčová slova: cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, sportovní volnočasové aktivity, Sušice, rozvoj destinace
Main goal of the thesis is to analyse this specific case of a free-time activity and its impact on tourism in Sušice. The thesis investigates the influence of building the swimming hall in relation to the tourism development in Sušice. City of Sušice does not belong to the main touristic goals in Šumava region. The author analyses even the steps of local city council according to interviews provided in local papers and other information sources, mostly provided by those changing the city in tourist friendly and attractive destination. The marketing has a great influence that can basically increase the volumes of visitors and whole image of the place. Keywords: tourism, tourism marketing, free time sport activities, Sušice, destination development
