Kvalita sportovních služeb v institucích určených pro děti ve věku 3-6 let (předškolní vzdělávání)
The quality of sport-related services in institutions designed for children aged 3-6 years (pre-school education)
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73481Identifikátory
SIS: 152200
Katalog UK: 990020878850106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
13. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketingový výzkum, dotazník, SERVQUAL, mateřská školaKlíčová slova (anglicky)
marketing research, questionnaire, SERVQUAL, day-care centerNázev: Kvalita sportovních služeb v institucích určených pro děti ve věku 3-6 let (předškolní vzdělávání) Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu služeb v MŠ Bendova. Metody: Marketingový výzkum je proveden pomocí standardizované metody SERVQUAL ve formě písemného dotazníku, který je předán přes pedagogy vybrané mateřské školy rodičům dětí. Výsledky: Z výsledků plyne, že rodiče nejsou s poskytovanou kvalitou sportovní služby zcela spokojeni. Nejhůře dopadla část, která se týká hmotného zajištění mateřské školy a pocitu jistoty. Naopak nejlépe dopadla část týkající se spolehlivosti. Klíčová slova: marketingový výzkum, dotazník, SERVQUAL, mateřská škola
Title: The quality of sport-related services in institutions designed for children aged 3- 6 years (pre-school education). Objectives: The aim of this work is to determine the quality of sport related services in MŠ Bendova in the Czech Republic. Methods: This marketing research is going to be conducted using standardized methods of SERVQUAL in form of a written questionnaire, which was passed on to parents through kindergarten teachers. Results: The results of this marketing research show that parents are not completely satisfied with provided quality of sport service. The tangibles and assurance represent the most problematic part for the parents, on the other hand, the reliability was the best part of the research. Keywords: marketing research, questionnaire, SERVQUAL, day-care center
