Zobrazit minimální záznam

Sponsorship of TJ Spartak Čelákovice
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorVedral, Marek
dc.date.accessioned2017-05-31T18:07:55Z
dc.date.available2017-05-31T18:07:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/73449
dc.description.abstractNázev: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sportcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Sponsorship of TJ Spartak Čelákovice Objectives: The main objective of this work is to create suitable offer by TJ Spartak Čelákovice for sponsors. We will use this offer, look for the strengths and weaknesses and modify the offer in the process. Methods: First Method will be searching documents important for creating the offer and their analysis. Then we will use the information to create the offer, we will choose communication strategy. We will evaluate the offer, find out its strengths and weaknesses. Results: We found out strengths and weaknesses of our sponsor offer thanks to a year activity looking for sponsors. We also found out, that communication and first contact is very important. Key words: Sponsoring, nohejbal, communication, sponsor offer, amateur sporten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSponzoringcs_CZ
dc.subjectnohejbalcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectsponzorská nabídkacs_CZ
dc.subjectamatérský sportcs_CZ
dc.subjectSponsoringen_US
dc.subjectnohejbalen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectsponsor offeren_US
dc.subjectamateur sporten_US
dc.titleSponzoring týmu TJ Spartak Čelákovicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId148830
dc.title.translatedSponsorship of TJ Spartak Čelákoviceen_US
dc.contributor.refereeVišněvský, Andrej
dc.identifier.aleph002087726
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sportcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Sponsorship of TJ Spartak Čelákovice Objectives: The main objective of this work is to create suitable offer by TJ Spartak Čelákovice for sponsors. We will use this offer, look for the strengths and weaknesses and modify the offer in the process. Methods: First Method will be searching documents important for creating the offer and their analysis. Then we will use the information to create the offer, we will choose communication strategy. We will evaluate the offer, find out its strengths and weaknesses. Results: We found out strengths and weaknesses of our sponsor offer thanks to a year activity looking for sponsors. We also found out, that communication and first contact is very important. Key words: Sponsoring, nohejbal, communication, sponsor offer, amateur sporten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020877260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV