Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Sponsorship of TJ Spartak Čelákovice
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73449Identifikátory
SIS: 148830
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Višněvský, Andrej
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sportKlíčová slova (anglicky)
Sponsoring, nohejbal, communication, sponsor offer, amateur sportNázev: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport
Title: Sponsorship of TJ Spartak Čelákovice Objectives: The main objective of this work is to create suitable offer by TJ Spartak Čelákovice for sponsors. We will use this offer, look for the strengths and weaknesses and modify the offer in the process. Methods: First Method will be searching documents important for creating the offer and their analysis. Then we will use the information to create the offer, we will choose communication strategy. We will evaluate the offer, find out its strengths and weaknesses. Results: We found out strengths and weaknesses of our sponsor offer thanks to a year activity looking for sponsors. We also found out, that communication and first contact is very important. Key words: Sponsoring, nohejbal, communication, sponsor offer, amateur sport