dc.contributor.advisor | Tůma, Martin | |
dc.creator | Hynečková, Klára | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T04:29:37Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T04:29:37Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/73361 | |
dc.description.abstract | Název: Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu Cíle: Cílem práce je zhodnotit úroveň házenkářských dovedností na vybraných školách v Praze. Pro srovnání efektivity výuky byla vybrána škola, kde je výuka házené zařazována pravidelně, a škola, kde je zařazována nárazově nebo kde vůbec není zařazována. Metody: Jedná se o kvalitativní výzkum. K získání potřebných výsledků jsme použili metodu pozorování. Hodnocení bylo provedeno pomocí numerických škál, které obsahují verbální charakteristiku. Výsledky: U sledované třídy jsme zjistili, že pravidelná výuka házené v tělesné výchově vede k lepšímu osvojování vybraných herních dovedností v házené. Klíčová slova: Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, tělesná výchova | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: The effectivity of handball skills in selected secondary schools in Prague Objectives: The aim of the thesis is to assess the level of handball skills at schools in Prague. To compare the effectivity of teaching the author has chosen a school where Handball is thought regularly and a school where it is taught at irregular intervals of time. Methods: The thesis is based on qualitative methods, where observation was used to obtain the results. The final points are obtained via the numeric scales which contain the verbal characteristics. Results: It was found that the classes in which handball is taught regularly are more likely to acquire the necessary skills. Keywords: Handball, game activities of individuals, didactics, physical education. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.subject | Házená | cs_CZ |
dc.subject | herní činnosti jednotlivce | cs_CZ |
dc.subject | didaktika | cs_CZ |
dc.subject | tělesná výchova | cs_CZ |
dc.subject | Handball | en_US |
dc.subject | game activities of individuals | en_US |
dc.subject | didactics | en_US |
dc.subject | physical education | en_US |
dc.title | Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-05-09 | |
dc.description.department | Sportovní hry | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 167758 | |
dc.title.translated | Effectivity of handball skills in selcted secondary schools in Prague | en_US |
dc.contributor.referee | Buzek, Mario | |
dc.identifier.aleph | 002138291 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physical Education and Sport Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hry | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physical Education and Sport Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu Cíle: Cílem práce je zhodnotit úroveň házenkářských dovedností na vybraných školách v Praze. Pro srovnání efektivity výuky byla vybrána škola, kde je výuka házené zařazována pravidelně, a škola, kde je zařazována nárazově nebo kde vůbec není zařazována. Metody: Jedná se o kvalitativní výzkum. K získání potřebných výsledků jsme použili metodu pozorování. Hodnocení bylo provedeno pomocí numerických škál, které obsahují verbální charakteristiku. Výsledky: U sledované třídy jsme zjistili, že pravidelná výuka házené v tělesné výchově vede k lepšímu osvojování vybraných herních dovedností v házené. Klíčová slova: Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, tělesná výchova | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: The effectivity of handball skills in selected secondary schools in Prague Objectives: The aim of the thesis is to assess the level of handball skills at schools in Prague. To compare the effectivity of teaching the author has chosen a school where Handball is thought regularly and a school where it is taught at irregular intervals of time. Methods: The thesis is based on qualitative methods, where observation was used to obtain the results. The final points are obtained via the numeric scales which contain the verbal characteristics. Results: It was found that the classes in which handball is taught regularly are more likely to acquire the necessary skills. Keywords: Handball, game activities of individuals, didactics, physical education. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hry | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021382910106986 | |