Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech
Implementation in marketing communication of Adidas company in partner Fitness Centers
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/72371Identifikátory
SIS: 139310
Kolekce
- Kvalifikační práce [8733]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
6. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, marketingová komunikace, marketing mix, sponzoring, propagace, podpora prodeje, vztah k veřejnosti, identita firmy, chování zákazníkaKlíčová slova (anglicky)
marketing, marketing communication, marketing mix, sponsorship, promotion, sales promotion, public relations, corporate identity, customer behaviorNázev: Implementace marketingové komunikace firmy adidas v partnerských fitness centrech Cíl: Cílem práce je zdokonalení marketingové komunikace pro partnerská fitness centra firmy adidas. Uvedené téma vychází ze situační analýzy firmy zaměřené na využití jednotlivých komunikačních kanálů. Dále jsou na základě marketingového výzkumu zákazníků uvedených fitness zpracovány návrhy na zefektivnění stávajících komunikačních kanálů, eventuélně navržení nových, podporujících firemní identitu. Metodologie: Marketingový výzkum 1.Kvantitavní - dotazníkové šetření 2.Kvalitativní - hloubkové interview SWOT analýza marketingové komunikace Vyhodnocení a interpretace výsledků: Z výsledků výzkumu vyplývá, že produkty adidas patří mezi špičku sportovního zboží užívaného do fitness. Přesto o své cílové zákazníky bojuje především s americkým konkurentem Nike. Je třeba, aby si adidas zachoval konkurence schopnost v oblasti fitness i přesto, že do ní v momentální době nevkládá dostatečné množství finančních prostředků, jako do jiných klíčových kategorií. Toho může dosáhnout tak, že bude intenzivně využívat finančně nenáročné komunikační kanály. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, sponzoring, propagace, podpora prodeje, vztah k veřejnosti, zákazník, identita firmy Powered by TCPDF...
Title: The proposal of improving the adidas company promotion in partner fitness centers Objective: Aim of the diploma thesis is implementation in marketing communication for partner fitness centers of adidas company. The thema is based on situational analysis of the company and marketing custommer behavior research. These phases are the starting point for proposals of implementation of existing communicational channels which is focused on utilization of particular comumnicational channels and designing new possibilities of marketing communication supporting adidas corporate identity. Methods: Marketing research 1.qualitative method - in-depth interview 2.quantitative method - questionnaire SWOT analysis Results: The research results show that adidas is among the top sporting goods producer in fitness. In spite adidas fights for its target customers primarily with American rival Nike. It is necessary that adidas maintain competitiveness in the field of fitness, even though currently does not put sufficient funds, as in the other key categories. This can be achieved by the intensive use of inexpensive communication channels. Key Words: Marketing, marketing communication, marketing mix, sponsoring, promotion, sales promotion, public relation, customer. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...