Zobrazit minimální záznam

Determinanty produkce a prodeje v automobilovém > průmyslu: případová studie ŠKODA AUTO
dc.contributor.advisorTeplý, Petr
dc.creatorSezemský, Ondřej
dc.date.accessioned2017-05-27T18:19:09Z
dc.date.available2017-05-27T18:19:09Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72128
dc.description.abstractAutomobily jsou dnes považovány za symboly a kulturní ikony, které vypovídají o stupni vývoje daného státu. V této diplomové práci analyzujeme automobilový průmysl z pohledu globalizace, vazeb mezi výrobci a dodavateli, hodnotových řetězců a makroeko- nomického prostředí. Budeme diskutovat základní výzvy, kterým čelí globální výrobci, popíšeme situaci na nejdůležitějších růstových trzích a budeme se snažit předpovědět tamější vývoj v budoucnosti. V tomto kontextu vytvoříme ekonometrickou analýzu, která rozšíří současné poznatky z mikroekonomického a makroekonomického pohledu výrobců aut. ŠKODA AUTO představuje nejdůležitější podnik v České Republice a zároveň je součástí největšího automobilového koncernu na světě. Pro náš výzkum použijeme interní data ze společnosti a poskytneme patřičná doporučení. Hlavní otázky této práce jsou: Jaké jsou předpokládané potřeby zákazníků na růstových trzích? Jak jsou senzitivní nák- lady společnosti na počet vyrobených aut? A konečně, jakou roli hrají makroekonomické indikátory v celkových prodejích? 1cs_CZ
dc.description.abstractAutomobiles can be today considered as cultural icons which indicate the level of develop- ment of a particular state. This thesis provides analysis of automotive industry in general from the point of view of globalization, linkages, value chains and macroeconomic envi- ronment. We will stress crucial challenges that face global original equipment manufac- turers, depict situations on most important emerging markets and forecast development that we can expect there. In the context of these information we will develop economet- ric analysis which will widen current findings from microeconomic and macroeconomic perspective of a car manufacturer. ŠKODA AUTO represents the most important en- terprise in the Czech Republic and at the same time is a part of the biggest automobile concern in the world. We will use internal data from the company for our research and give overall recommendations. Central questions in this study are the following: What are the forecasted needs of the customers on emerging markets? How sensitive are com- panys' costs on the output? And finally, which role do the macroeconomic indicators play in delivering of automobiles to end customers? 1en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectautomobilový průmyslcs_CZ
dc.subjectnákladycs_CZ
dc.subjectdodávky zákazníkůmcs_CZ
dc.subjectrůstové trhycs_CZ
dc.subjectdodavatelécs_CZ
dc.subjectvazbycs_CZ
dc.subjectautomotive industryen_US
dc.subjectcostsen_US
dc.subjectdeliveriesen_US
dc.subjectemerging marketsen_US
dc.subjectsuppliersen_US
dc.subjectlinkagesen_US
dc.titleDeterminants of Production and Sales in Automotive Industry: Evidence from ŠKODA AUTOen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-23
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138426
dc.title.translatedDeterminanty produkce a prodeje v automobilovém > průmyslu: případová studie ŠKODA AUTOcs_CZ
dc.contributor.refereeMikolášek, Jakub
dc.identifier.aleph001855311
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomiecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomiecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomicsen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csAutomobily jsou dnes považovány za symboly a kulturní ikony, které vypovídají o stupni vývoje daného státu. V této diplomové práci analyzujeme automobilový průmysl z pohledu globalizace, vazeb mezi výrobci a dodavateli, hodnotových řetězců a makroeko- nomického prostředí. Budeme diskutovat základní výzvy, kterým čelí globální výrobci, popíšeme situaci na nejdůležitějších růstových trzích a budeme se snažit předpovědět tamější vývoj v budoucnosti. V tomto kontextu vytvoříme ekonometrickou analýzu, která rozšíří současné poznatky z mikroekonomického a makroekonomického pohledu výrobců aut. ŠKODA AUTO představuje nejdůležitější podnik v České Republice a zároveň je součástí největšího automobilového koncernu na světě. Pro náš výzkum použijeme interní data ze společnosti a poskytneme patřičná doporučení. Hlavní otázky této práce jsou: Jaké jsou předpokládané potřeby zákazníků na růstových trzích? Jak jsou senzitivní nák- lady společnosti na počet vyrobených aut? A konečně, jakou roli hrají makroekonomické indikátory v celkových prodejích? 1cs_CZ
uk.abstract.enAutomobiles can be today considered as cultural icons which indicate the level of develop- ment of a particular state. This thesis provides analysis of automotive industry in general from the point of view of globalization, linkages, value chains and macroeconomic envi- ronment. We will stress crucial challenges that face global original equipment manufac- turers, depict situations on most important emerging markets and forecast development that we can expect there. In the context of these information we will develop economet- ric analysis which will widen current findings from microeconomic and macroeconomic perspective of a car manufacturer. ŠKODA AUTO represents the most important en- terprise in the Czech Republic and at the same time is a part of the biggest automobile concern in the world. We will use internal data from the company for our research and give overall recommendations. Central questions in this study are the following: What are the forecasted needs of the customers on emerging markets? How sensitive are com- panys' costs on the output? And finally, which role do the macroeconomic indicators play in delivering of automobiles to end customers? 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990018553110106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV