Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce
Participant loyalty and satisfaction with services offered on Street Dance Kemp
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/71272Identifikátory
SIS: 132847
Kolekce
- Kvalifikační práce [8829]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
24. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
sportovní akce, street dance, hip-hop, písemné a osobní dotazování, analýza konkurence, Kruskal-Wallis ANOVAKlíčová slova (anglicky)
sport event, street dance, hip-hop, questionnaire and interview, competition analysis, Kruskal-Wallis ANOVALoajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce Cíl: Cílem této diplomové práce je zjistit závislost vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků Street Dance Kemp s nabízenými službami. Zkoumána je také dostupná konkurence v oblasti tanečních kempů v Evropě. Metody: V této práci je využito písemné a osobní dotazování pro sběr dat o spokojenosti účastníků s dostupnými službami a o jejich loajalitě k akci. Porovnána bude také dostupná konkurence v oblasti tanečních kempů v Evropě. K vyhodnocení vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků bude využita Kruskal-Wallisova neparametrická ANOVA. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení vztahu loajality a spokojenosti s nabízenými službami a jejich možná budoucí modifikace vzhledem ke zlepšení jejich úrovně a získání většího počtu loajálních účastníků. Klíčová slova: sportovní akce, street dance, hip-hop, písemné a osobní dotazování, analýza konkurence, Kruskal-Wallis ANOVA
Participant loyalty and satisfaction with services offered on Street Dance Kemp Goal: Main goal of this thesis is to find a relationship between participant loyalty and satisfaction with services offered on Street Dance Kemp. Methods: In this thesis is used questionnaire and structured interview for obtaining data about participant satisfaction with services offered and about their loyalty to the event. Will be also examined the available competition in dance camps in Europe. To find a relationship between participant loyalty and satisfaction is used statistical method Kruskal-Wallis non-parametrical ANOVA. Results: Main result of this thesis is evaluation of the relationship between participant loyalty and satisfaction and future possible improvement of the services in order to get more loyal participants. Key words: sport event, street dance, hip-hop, questionnaire and interview, competition analysis, Kruskal-Wallis ANOVA