Show simple item record

Anticorruption strategy of the Government of the Czech Republic and its communication
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorDudrová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-27T14:52:11Z
dc.date.available2017-05-27T14:52:11Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71003
dc.description.abstractKorupce je podle veřejného mínění jedním z nejvážnějších problémů posledních let. Tato práce se v úvodu zaměřila na vydané vládní dokumenty a na to, zda publikační a komunikační aktivity vlády v oblasti protikorupční tematiky měly vliv na vnímání oblasti korupce veřejností. Tato práce dále analyzovala vládní dokumenty z období let 2006 až 2013 a zkoumala vývoj křivky veřejného mínění na oblast korupce v letech 2005 až 2013. Vzájemným propojením těchto sledovaných oblastí práce nastíní, zda tyto aktivity měly vliv na veřejné mínění. Protikorupční politika se v posledních letech dostává do středu politického a veřejného diskursu. I přes tento fakt, není vidět výrazná změna ve vnímání tohoto jevu veřejností. Práce ve svém závěru nabídne možná zdůvodnění proč, i přes snahy vlády, se vnímání korupce v očích veřejnosti nezlepšuje.cs_CZ
dc.description.abstractCorruption is one of the most serious problems of the Czech Republic according to public opinion in the past years. In the introduction this thesis focused on published governmental documents and whether the publication and communication activities of the government's policy had an impact on the public perception of corruption. This thesis also analyzed the governmental documents from the period 2006 - 2013. It examined the evolution of the curve of public opinion on corruption between the years 2005 and 2013. By interlinking these monitored areas the thesis outlines whether these activities had an impact on public opinion. The anticorruption policy has come to the center of the political and public discourse in the past years, Despite this fact, we see no significant change in the public perception of this phenomenon. In the conclusion the thesis suggests possible reasons why the perception of corruption doesn't improve despite the efforts of the government.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKorupcecs_CZ
dc.subjectkorupční jednánícs_CZ
dc.subjectvládní dokumentycs_CZ
dc.subjectprotikorupční strategiecs_CZ
dc.subjectprogramová prohlášenícs_CZ
dc.subjectCentrum pro výzkum veřejného míněnícs_CZ
dc.subjectvnímání oblasti korupce veřejnostícs_CZ
dc.subjectCorruptionen_US
dc.subjectcorrupt behavioren_US
dc.subjectgovernmental documentsen_US
dc.subjectanticorruption strategyen_US
dc.subjectpolicy statementsen_US
dc.subjectCenter for Public Opinion Researchen_US
dc.subjectthe public perception of corruptionen_US
dc.titleProtikorupční strategie Vlády České republiky a její komunikacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138827
dc.title.translatedAnticorruption strategy of the Government of the Czech Republic and its communicationen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001784129
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csKorupce je podle veřejného mínění jedním z nejvážnějších problémů posledních let. Tato práce se v úvodu zaměřila na vydané vládní dokumenty a na to, zda publikační a komunikační aktivity vlády v oblasti protikorupční tematiky měly vliv na vnímání oblasti korupce veřejností. Tato práce dále analyzovala vládní dokumenty z období let 2006 až 2013 a zkoumala vývoj křivky veřejného mínění na oblast korupce v letech 2005 až 2013. Vzájemným propojením těchto sledovaných oblastí práce nastíní, zda tyto aktivity měly vliv na veřejné mínění. Protikorupční politika se v posledních letech dostává do středu politického a veřejného diskursu. I přes tento fakt, není vidět výrazná změna ve vnímání tohoto jevu veřejností. Práce ve svém závěru nabídne možná zdůvodnění proč, i přes snahy vlády, se vnímání korupce v očích veřejnosti nezlepšuje.cs_CZ
uk.abstract.enCorruption is one of the most serious problems of the Czech Republic according to public opinion in the past years. In the introduction this thesis focused on published governmental documents and whether the publication and communication activities of the government's policy had an impact on the public perception of corruption. This thesis also analyzed the governmental documents from the period 2006 - 2013. It examined the evolution of the curve of public opinion on corruption between the years 2005 and 2013. By interlinking these monitored areas the thesis outlines whether these activities had an impact on public opinion. The anticorruption policy has come to the center of the political and public discourse in the past years, Despite this fact, we see no significant change in the public perception of this phenomenon. In the conclusion the thesis suggests possible reasons why the perception of corruption doesn't improve despite the efforts of the government.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017841290106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV