Zobrazit minimální záznam

TV dating: search for love or fun?
dc.contributor.advisorReifová, Irena
dc.creatorVodrážka, Prokop
dc.date.accessioned2017-05-27T14:42:49Z
dc.date.available2017-05-27T14:42:49Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70951
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje fenomén seznamovacích reality show. Práce se soustředí na několik rovin, které v sobě TV Dating Shows obsahují. Za prvé se zaměřuje na pojem reality TV, tedy na obraz skutečné televize, která ukazuje skutečné lidi a jejich skutečné příběhy. Za druhé se snaží prozkoumat motivaci účastníků, která je vede k účasti v těchto pořadech a jejich následnému chování během natáčení. Za třetí se práce zabývá vnímáním lásky z pohledu účastníků a hledá souvislosti mezi motivy a chováním účastníků s jejich pohledem na seznamování a rodinu. Čtvrtým zkoumaným aspektem je dopad těchto pořadů na společnost a účastníky. Práce potvrdila, že seznamovací reality show skutečně mohou fungovat jako možnost nalezení partnera, ale musí zde být motivace všech zúčastněných subjektů. Během šetření se také potvrdilo, že samotné zpracování reality show je přizpůsobeno reakcím diváků a jejich požadavkům, které vychází ze sledovanosti pořadůcs_CZ
dc.description.abstractBachelor's thesis describe phenomenon of TV Dating Shows. Thesis is focusing on a few elements which TV Dating Shows contain. First of all it explains concept of the reality TV, which shows real people and their true stories. Secondly it investigates motivation of participants and their behaviour in front of cameras. In a third line it look into perception of the love by participants and connection between motivation and behaviour of the participants and their point of view to dating and family. Fourth explored aspect of TV Dating Shows is impact of such type of programmes to society and participants. The thesis confirmed that TV Dating Shows could work as a dating option on condition there is such motivation of all participants. The investigation also confirmed that realisation of the shows is adjusted to viewers expectation and requirements, which are measured by ratings.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectReality showcs_CZ
dc.subjectTV Datingcs_CZ
dc.subjectReality TVcs_CZ
dc.subjectLáskacs_CZ
dc.subjectSeznamovánícs_CZ
dc.subjectMotivacecs_CZ
dc.subjectReality showen_US
dc.subjectTV Datingen_US
dc.subjectReality TVen_US
dc.subjectLoveen_US
dc.subjectDatingen_US
dc.subjectMotivationen_US
dc.titleFenomén seznamovacích reality show: hledání lásky či zábavy?cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId139599
dc.title.translatedTV dating: search for love or fun?en_US
dc.contributor.refereeBaslarová, Iva
dc.identifier.aleph001783763
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce popisuje fenomén seznamovacích reality show. Práce se soustředí na několik rovin, které v sobě TV Dating Shows obsahují. Za prvé se zaměřuje na pojem reality TV, tedy na obraz skutečné televize, která ukazuje skutečné lidi a jejich skutečné příběhy. Za druhé se snaží prozkoumat motivaci účastníků, která je vede k účasti v těchto pořadech a jejich následnému chování během natáčení. Za třetí se práce zabývá vnímáním lásky z pohledu účastníků a hledá souvislosti mezi motivy a chováním účastníků s jejich pohledem na seznamování a rodinu. Čtvrtým zkoumaným aspektem je dopad těchto pořadů na společnost a účastníky. Práce potvrdila, že seznamovací reality show skutečně mohou fungovat jako možnost nalezení partnera, ale musí zde být motivace všech zúčastněných subjektů. Během šetření se také potvrdilo, že samotné zpracování reality show je přizpůsobeno reakcím diváků a jejich požadavkům, které vychází ze sledovanosti pořadůcs_CZ
uk.abstract.enBachelor's thesis describe phenomenon of TV Dating Shows. Thesis is focusing on a few elements which TV Dating Shows contain. First of all it explains concept of the reality TV, which shows real people and their true stories. Secondly it investigates motivation of participants and their behaviour in front of cameras. In a third line it look into perception of the love by participants and connection between motivation and behaviour of the participants and their point of view to dating and family. Fourth explored aspect of TV Dating Shows is impact of such type of programmes to society and participants. The thesis confirmed that TV Dating Shows could work as a dating option on condition there is such motivation of all participants. The investigation also confirmed that realisation of the shows is adjusted to viewers expectation and requirements, which are measured by ratings.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990017837630106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV