Zobrazit minimální záznam

Rewards and punishments from the perspektive of school children
dc.contributor.advisorJanošová, Pavlína
dc.creatorBursíková, Aneta
dc.date.accessioned2017-05-27T13:53:46Z
dc.date.available2017-05-27T13:53:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70684
dc.description.abstractBakalářská práce "Odměny a tresty z pohledu školních dětí" pojednává o rizicích odměn a trestů. Popisuje druhy trestu a druhy odměn s jejich kladnými i zápornými vlastnostmi. Praktická část je tvořená výzkumem založeném na dotazníkovém šetření, který vyplňovali respondenti z 5. a 6. tříd ze dvou vybraných základních škol a jedné vybrané volnočasové skupiny. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak respondenti přistupují k trestu a odměně, co považují za trest, co za odměnu a jaký jim byl udělen nejhorší trest, jaké měli poté pocity. Kdo je trestá nejčastěji a zda je rozdílnost odpovědí podmíněna genderově. Klíčová slova odměna, trest, dítě školního věku, rodinná výchovacs_CZ
dc.description.abstractThis thesis "reward and punishment from the perspective of school children" about the risks of rewards and punishments. Describes the kinds of sentence and the types of rewards with their positive and negative qualities. The practical part is made up of research based on a survey which was completed by respondents from 5th and 6th classes from two selected primary schools and one selected leisure group. The aim of the research was to determine how, respondents access the punishment and reward what they consider punishment as a reward for what they have been given the worst punishment after what had feelings. Who is most often punished and that the diversity of responses conditional on gender. Keywords reward, punishment, school-age child, family educationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectodměnacs_CZ
dc.subjecttrestcs_CZ
dc.subjectdítě školního věkucs_CZ
dc.subjectrodinná výchovacs_CZ
dc.subjectrewarden_US
dc.subjectpunishmenten_US
dc.subjectschool-age childen_US
dc.subjectfamily educationen_US
dc.titleOdměny a tresty z pohledu školních dětícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId128922
dc.title.translatedRewards and punishments from the perspektive of school childrenen_US
dc.contributor.refereeVágnerová, Marie
dc.identifier.aleph001852403
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Odměny a tresty z pohledu školních dětí" pojednává o rizicích odměn a trestů. Popisuje druhy trestu a druhy odměn s jejich kladnými i zápornými vlastnostmi. Praktická část je tvořená výzkumem založeném na dotazníkovém šetření, který vyplňovali respondenti z 5. a 6. tříd ze dvou vybraných základních škol a jedné vybrané volnočasové skupiny. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak respondenti přistupují k trestu a odměně, co považují za trest, co za odměnu a jaký jim byl udělen nejhorší trest, jaké měli poté pocity. Kdo je trestá nejčastěji a zda je rozdílnost odpovědí podmíněna genderově. Klíčová slova odměna, trest, dítě školního věku, rodinná výchovacs_CZ
uk.abstract.enThis thesis "reward and punishment from the perspective of school children" about the risks of rewards and punishments. Describes the kinds of sentence and the types of rewards with their positive and negative qualities. The practical part is made up of research based on a survey which was completed by respondents from 5th and 6th classes from two selected primary schools and one selected leisure group. The aim of the research was to determine how, respondents access the punishment and reward what they consider punishment as a reward for what they have been given the worst punishment after what had feelings. Who is most often punished and that the diversity of responses conditional on gender. Keywords reward, punishment, school-age child, family educationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990018524030106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV