Zobrazit minimální záznam

Media presentment of the president Václav Klaus's second term on pages of Lidové noviny nad Hospodářské noviny
dc.contributor.advisorOsvaldová, Barbora
dc.creatorKřapka, David
dc.date.accessioned2017-05-27T13:42:20Z
dc.date.available2017-05-27T13:42:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70621
dc.description.abstract(abstrakt) Cílem bakalářské práce "Mediální obraz Václava Klause v druhém prezidentském období na stránkách Lidových novin a Hospodářských novin" je zjistit, jakým způsobem byl tehdejší prezident Václava Klaus prezentován v denících Lidové noviny a Hospodářské noviny. Práce se velmi zaměřuje právě na osobu Václava Klause, přičemž si dává za úkol zapojit události druhého prezidentského období do širších historických souvislostí. Jestliže teoretická část je především o bývalém prezidentovi, praktická část už porovnává i samotnou nestrannost a vyváženost informování obou periodik. Výstupem práce potom bude nejenom vykreslení mediálního obrazu Václava Klause, ale i posouzení neutrality redakčního přístupu Lidových a Hospodářských novin.cs_CZ
dc.description.abstractThe main purpose of my bachelor thesis "Media presentment of the president Vaclav Klaus's second term on pages of Lidové noviny and Hospodářské noviny" is to find out how was the former president presented in newspapers Lidové noviny and Hospodářské noviny. The thesis is greatly focused on the Vaclav Klaus itself and I wanted occurrences of his second term to be further connected with historical context. Media analysis itself is not focused only on the Vaclav Klaus but also on the possible impartiality of these two newspapers while they are informing about him. Final output then will be complex media image of the Vaclav Klaus and judgment about the editors of both Lidové noviny and Hospodářské noviny.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMediální obrazcs_CZ
dc.subjectdruhé prezidentské obdobícs_CZ
dc.subjectVáclav Klauscs_CZ
dc.subjectHospodářské novinycs_CZ
dc.subjectLidové novinycs_CZ
dc.subjectMedia imageen_US
dc.subjectsecond presidential termen_US
dc.subjectVaclav Klausen_US
dc.subjectHospodářské novinyen_US
dc.subjectLidové novinyen_US
dc.titleMediální obraz Václava Klause v druhém prezidentském období na stránkách Lidových novin a Hospodářských novincs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-18
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138752
dc.title.translatedMedia presentment of the president Václav Klaus's second term on pages of Lidové noviny nad Hospodářské novinyen_US
dc.contributor.refereeNovotný, David Jan
dc.identifier.aleph001784481
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Cílem bakalářské práce "Mediální obraz Václava Klause v druhém prezidentském období na stránkách Lidových novin a Hospodářských novin" je zjistit, jakým způsobem byl tehdejší prezident Václava Klaus prezentován v denících Lidové noviny a Hospodářské noviny. Práce se velmi zaměřuje právě na osobu Václava Klause, přičemž si dává za úkol zapojit události druhého prezidentského období do širších historických souvislostí. Jestliže teoretická část je především o bývalém prezidentovi, praktická část už porovnává i samotnou nestrannost a vyváženost informování obou periodik. Výstupem práce potom bude nejenom vykreslení mediálního obrazu Václava Klause, ale i posouzení neutrality redakčního přístupu Lidových a Hospodářských novin.cs_CZ
uk.abstract.enThe main purpose of my bachelor thesis "Media presentment of the president Vaclav Klaus's second term on pages of Lidové noviny and Hospodářské noviny" is to find out how was the former president presented in newspapers Lidové noviny and Hospodářské noviny. The thesis is greatly focused on the Vaclav Klaus itself and I wanted occurrences of his second term to be further connected with historical context. Media analysis itself is not focused only on the Vaclav Klaus but also on the possible impartiality of these two newspapers while they are informing about him. Final output then will be complex media image of the Vaclav Klaus and judgment about the editors of both Lidové noviny and Hospodářské noviny.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017844810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV