Marketingová komunikace značky Camel: od běžné značky k ikonické
x
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70597Identifikátory
SIS: 100376
Katalog UK: 990017841100106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klimeš, David
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
17. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, značka, ikonická značka, kulturní budování značky, mýtus, Camel, cigarety, kouřeníKlíčová slova (anglicky)
Marketing, marketing communication, communication mix, advertising, brand, iconic brand, cultural branding, myth, Camel, cigarettes, smokingBakalářská práce "Marketingová komunikace značky Camel: Od běžné značky k ikonické" se zabývá deskripcí marketingových nástrojů cigaretové značky Camel za celou dobu její existence. Na více než stoletou historii značky je nahlíženo především z perspektivy tzv. cultural brandingu - kulturního budování značky. Optikou tohoto přístupu se snaží nalézt odpověď na otázku, zda je možné Camel považovat za značku ikonickou. Text je doplněn o rozsáhlou obrazovou dokumentaci, která je na pozadí základních historických událostí základním zdrojem informací.
The Bachelor thesis "Marketing communication of the Camel brand: From normal to iconic brand" provides a description of marketing tools of the Camel cigarette brand for the entire period of its existence. More than a century of the brand history is seen mainly from the perspective of the cultural branding. In terms of the paradigm of this approach, it attempts to answer the question whether the Camel brand can be considered iconic. The text is complemented with an extensive visual documentation, which is an essential source of information on the background of historical events.
