Zobrazit minimální záznam

The phenomenom of a heathy lifestyle online: an audience research
dc.contributor.advisorBaslarová, Iva
dc.creatorJindrová, Eliška
dc.date.accessioned2017-05-27T11:35:10Z
dc.date.available2017-05-27T11:35:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69977
dc.description.abstractDiplomová práce "Fenomén zdravého životního stylu v online prostředí: výzkum publika" se snaží přinést podrobnou charakteristiku publika konzumujícího mediální obsahy zaměřené na zdravý životní styl. Pro tyto účely jsou jako publikum definováni čtenáři tematického blogu, přičemž tito čtenáři jsou zároveň sdruženi v komunitě na sociální síti za účelem diskuse o daném tématu. Práce se nejprve snaží o teoretické zarámování fenoménu zdravého životního stylu ve společnosti a v médiích. Následně je proveden výzkum publika, a to pomocí kvantitativních a kvalitativních metod. Nejprve je na základě dotazníkového šetření proveden "předvýzkum", jehož výsledky přinášejí obecnou charakteristiku publika. Kvalitativní výzkum, provedený metodou zakotvené teorie, využívající formu polostrukturovaných rozhovorů s vybranými členy publika, podrobně popisuje, jakou roli hraje zdravý životní styl v jejich životě, jaké hodnoty v tomto směru publikum vyznává a jaké jsou jeho zvyklosti spojené s konzumací mediálních obsahů zaměřených na toto téma, přičemž hlavní důraz je kladen na mediální kanály v online prostředí.cs_CZ
dc.description.abstractThe objective of the diploma theses "The Phenomenon of Healthy Lifestyle in the Online Setting: Public Research" is to introduce detailed characteristics of the audience consuming media subject matter focusing on healthy lifestyle. For this purpose the audience is defined as a group of readers of the thematic blog. At the same time the readers are linked up into the social network community and lead discussions of the given topic. The first part of the theses sets a theoretical framework of the healthy lifestyle phenomenon in the society and in the media. It is followed by the research of the audience using quantitative and qualitative indicator methods. Initially a "research preview" based on a questionnaire is completed, which provides general characteristics of the audience. The qualitative research realized by the method of the grounded theory using a form of half-structured dialogues with selected people from the audience describes in detail the role of healthy lifestyle in their lives and which values in this field these people follow. It also describes their habits connected with the consumption of the media subject matter focused on the topic, while the main emphasis is put on media channels in the online setting.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMédiacs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectzdravý životní stylcs_CZ
dc.subjectpopulární kulturacs_CZ
dc.subjectpublikumcs_CZ
dc.subjectMediaen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.subjectpopular cultureen_US
dc.subjectaudienceen_US
dc.titleFenomén zdravého životního stylu v online prostředí: výzkum publikacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-22
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152979
dc.title.translatedThe phenomenom of a heathy lifestyle online: an audience researchen_US
dc.contributor.refereeŠmejkalová, Jiřina
dc.identifier.aleph002014061
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Fenomén zdravého životního stylu v online prostředí: výzkum publika" se snaží přinést podrobnou charakteristiku publika konzumujícího mediální obsahy zaměřené na zdravý životní styl. Pro tyto účely jsou jako publikum definováni čtenáři tematického blogu, přičemž tito čtenáři jsou zároveň sdruženi v komunitě na sociální síti za účelem diskuse o daném tématu. Práce se nejprve snaží o teoretické zarámování fenoménu zdravého životního stylu ve společnosti a v médiích. Následně je proveden výzkum publika, a to pomocí kvantitativních a kvalitativních metod. Nejprve je na základě dotazníkového šetření proveden "předvýzkum", jehož výsledky přinášejí obecnou charakteristiku publika. Kvalitativní výzkum, provedený metodou zakotvené teorie, využívající formu polostrukturovaných rozhovorů s vybranými členy publika, podrobně popisuje, jakou roli hraje zdravý životní styl v jejich životě, jaké hodnoty v tomto směru publikum vyznává a jaké jsou jeho zvyklosti spojené s konzumací mediálních obsahů zaměřených na toto téma, přičemž hlavní důraz je kladen na mediální kanály v online prostředí.cs_CZ
uk.abstract.enThe objective of the diploma theses "The Phenomenon of Healthy Lifestyle in the Online Setting: Public Research" is to introduce detailed characteristics of the audience consuming media subject matter focusing on healthy lifestyle. For this purpose the audience is defined as a group of readers of the thematic blog. At the same time the readers are linked up into the social network community and lead discussions of the given topic. The first part of the theses sets a theoretical framework of the healthy lifestyle phenomenon in the society and in the media. It is followed by the research of the audience using quantitative and qualitative indicator methods. Initially a "research preview" based on a questionnaire is completed, which provides general characteristics of the audience. The qualitative research realized by the method of the grounded theory using a form of half-structured dialogues with selected people from the audience describes in detail the role of healthy lifestyle in their lives and which values in this field these people follow. It also describes their habits connected with the consumption of the media subject matter focused on the topic, while the main emphasis is put on media channels in the online setting.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020140610106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV