Zobrazit minimální záznam

The development and the present of economic weekly in the Czech republic
dc.contributor.advisorŠkodová, Markéta
dc.creatorČermák, Ivo
dc.date.accessioned2017-05-27T10:28:03Z
dc.date.available2017-05-27T10:28:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69605
dc.description.abstractDiplomová práce Vývoj a současnost ekonomických týdeníků v České republice se zaměřuje na proměnu tištěných médií s týdenní periodicitou ve vybraném segmentu. Věnuje se konkrétním grafickým a obsahovým změnám, kterými ekonomické týdeníky vydávané v České republice prošly v období šesti let od roku 2006 do roku 2012. Zabývá se také postavením ekonomických týdeníků na českém mediálním trhu. Jejím cílem je mimo jiné na příkladech vývoje celkových prodaných nákladů a čtenosti týdeníků ukázat, do jaké míry toto postavení ovlivňují zásadní změny v grafické podobě a obsahové náplni periodik.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis The development and the present of economic weekly magazines in Czech republic focuses on the transformation of the print media with weekly periodicity in selected segment. Thesis describes concrete graphic and content changes of Czech economic weekly magazines in the period of six years from 2006 until 2012 and deals with their possition on the Czech media market. The aim of the work is - inter alia - to exemplify the development of sold copies and total readership and describe the causality with fundamental changes in visual style and content of the journals.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectEkonomcs_CZ
dc.subjectEurocs_CZ
dc.subjectProfitcs_CZ
dc.subjectčasopiscs_CZ
dc.subjectčeský mediální trhcs_CZ
dc.subjectekonomický týdeníkcs_CZ
dc.subjectEkonomen_US
dc.subjectEuroen_US
dc.subjectProfiten_US
dc.subjectmagazineen_US
dc.subjectczech media marketen_US
dc.subjecteconomic weeklyen_US
dc.titleVývoj a současnost ekonomických týdeníků v České republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId111977
dc.title.translatedThe development and the present of economic weekly in the Czech republicen_US
dc.contributor.refereeLysoněk, Tomáš
dc.identifier.aleph001785771
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Vývoj a současnost ekonomických týdeníků v České republice se zaměřuje na proměnu tištěných médií s týdenní periodicitou ve vybraném segmentu. Věnuje se konkrétním grafickým a obsahovým změnám, kterými ekonomické týdeníky vydávané v České republice prošly v období šesti let od roku 2006 do roku 2012. Zabývá se také postavením ekonomických týdeníků na českém mediálním trhu. Jejím cílem je mimo jiné na příkladech vývoje celkových prodaných nákladů a čtenosti týdeníků ukázat, do jaké míry toto postavení ovlivňují zásadní změny v grafické podobě a obsahové náplni periodik.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis The development and the present of economic weekly magazines in Czech republic focuses on the transformation of the print media with weekly periodicity in selected segment. Thesis describes concrete graphic and content changes of Czech economic weekly magazines in the period of six years from 2006 until 2012 and deals with their possition on the Czech media market. The aim of the work is - inter alia - to exemplify the development of sold copies and total readership and describe the causality with fundamental changes in visual style and content of the journals.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990017857710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV