Zobrazit minimální záznam

Music Therapy for the Children with Hearing Impairments 13-17 Years Old
dc.contributor.advisorČihánková, Ivana
dc.creatorSpurná, Karolina
dc.date.accessioned2017-05-27T10:23:32Z
dc.date.available2017-05-27T10:23:32Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69580
dc.description.abstractAutorka se rozhodla vymyslet cvičební hodiny muzikoterapie pro neslyšící a nedoslýchavé děti ve věku 13-17 let na Základní škole Holečkova. Jejím motivem bylo zjistit, zda neslyšící adolescenti mají zájem o muzikoterapii a jestli jim je schopná dát víc, než trávit čas volně mimo učební hodinu. Práce začíná specifikací skupiny dětí, se kterou autorka práce pracovala. Vzhledem k tomu, že mezi dětmi byl velký věkový rozdíl, bylo nutné popsat rozmezí obou skupin, ze kterých se ve vývoji mládeže přechází. Pro bližší poznání neslyšících (jejich kultury, charakteru chování a potřeb) je popsána úzká a široká kultura. Obě jsou podle autorky nutné znát, k ucelení pohledu na svět neslyšících. Dále je pozvolna navazováno na téma "neslyšící a jejich vztah k hudbě", které střídá kapitola věnovaná muzikoterapii. Poslední částí práce je podrobný popis jednotlivých cvičení, která posloužila jako materiál k závěrečnému zhodnocení práce, zda se zdařila, nebo byla odmítnuta jako nepotřebná. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe author decided to devise an exercise hours of music therapy for the deaf and hard of hearing children 13-17 years old. Her motive was to determine whether deaf adolescents are interested in music therapy, and if they are able to give more than to spend free time outside of the classroom hour. The work begins by grouping children with whom the author worked. Given that the child was a big difference, it was necessary to describe the range of the two groups from which the development of youth passes. For further understanding of the Deaf (their culture, character and behavior needs) is described narrow and broad culture. Both are by the author must know a comprehensive view of the world of the deaf. It is also slowly being established on "deaf and their relationship to music," which alternates chapter on music therapy. The last part is a detailed description of each exercise, which served as material for the final evaluation work, whether it was successful or was dismissed as unnecessary. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleMuzikoterapie s dětmi s poruchou sluchu ve věku 13-17 letcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-23
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId167554
dc.title.translatedMusic Therapy for the Children with Hearing Impairments 13-17 Years Olden_US
dc.contributor.refereeKuchař, Pavel
dc.identifier.aleph002016483
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAutorka se rozhodla vymyslet cvičební hodiny muzikoterapie pro neslyšící a nedoslýchavé děti ve věku 13-17 let na Základní škole Holečkova. Jejím motivem bylo zjistit, zda neslyšící adolescenti mají zájem o muzikoterapii a jestli jim je schopná dát víc, než trávit čas volně mimo učební hodinu. Práce začíná specifikací skupiny dětí, se kterou autorka práce pracovala. Vzhledem k tomu, že mezi dětmi byl velký věkový rozdíl, bylo nutné popsat rozmezí obou skupin, ze kterých se ve vývoji mládeže přechází. Pro bližší poznání neslyšících (jejich kultury, charakteru chování a potřeb) je popsána úzká a široká kultura. Obě jsou podle autorky nutné znát, k ucelení pohledu na svět neslyšících. Dále je pozvolna navazováno na téma "neslyšící a jejich vztah k hudbě", které střídá kapitola věnovaná muzikoterapii. Poslední částí práce je podrobný popis jednotlivých cvičení, která posloužila jako materiál k závěrečnému zhodnocení práce, zda se zdařila, nebo byla odmítnuta jako nepotřebná. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe author decided to devise an exercise hours of music therapy for the deaf and hard of hearing children 13-17 years old. Her motive was to determine whether deaf adolescents are interested in music therapy, and if they are able to give more than to spend free time outside of the classroom hour. The work begins by grouping children with whom the author worked. Given that the child was a big difference, it was necessary to describe the range of the two groups from which the development of youth passes. For further understanding of the Deaf (their culture, character and behavior needs) is described narrow and broad culture. Both are by the author must know a comprehensive view of the world of the deaf. It is also slowly being established on "deaf and their relationship to music," which alternates chapter on music therapy. The last part is a detailed description of each exercise, which served as material for the final evaluation work, whether it was successful or was dismissed as unnecessary. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990020164830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV