e-Government: Czech POINT - role a přínosy elektronizace kontaktních míst veřejné správy s občany a s jinými formami subjektů naší společnosti
e-Government: Czech POINT: Roles and benefits of digitalization of New Public Management contact points with citizens and other forms of entities in our country
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69052Identifiers
Study Information System: 138333
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Angelovská, Olga
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Public and Social Policy
Department
Department of Public and Social Policy
Date of defense
27. 1. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Autorizovaná konverze, Czech POINT, databáze, elektronické služby, e-Government, informační systémy, informační a komunikační technologie, kontaktní místo, Smart Administration, základní registryKeywords (English)
Authorized conversion, Czech POINT, Database, Electronical Services, e-Government, Information Systems, Information and Communication Technologies, Contact Point, Smart Administration, Basic RegistersDiplomová práce "e-Government: Czech POINT - role a přínosy elektronizace kontaktních míst veřejné správy s občany a s jinými formami subjektů naší společnosti" se zabývá problémem nedostatečné a neefektivní dostupnosti elektronických služeb veřejné správy pro využití soukromého i veřejného sektoru se zaměřením na kontaktní místa elektronických služeb v České Republice - Czech POINT. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The thesis "Czech Point - roles and benefits of digitalization of New Public Management contact points with citizens and other forms of entities in our society" deals with the problem of insufficient and ineffective availability for Governments electronic services for use of private and public sector with a focus on electronical services contact points in the Czech Republic - Czech POINT. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)