Zobrazit minimální záznam

La Republica Checa: the media image
dc.contributor.advisorKřeček, Jan
dc.creatorKrátká, Alice
dc.date.accessioned2017-05-27T08:42:45Z
dc.date.available2017-05-27T08:42:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69033
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem La República Checa: mediální obraz se zaměřuje na analýzu mediální reprezentace České republiky a jejích aktérů ve španělských tištěných denících El País a La Vanguardia v letech 2011 a 2012. Cílem práce je zjistit, jak tento mediální obraz České republiky ve zkoumaných denících vypadal a jakým způsobem byl konstruován. Prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy tato práce na základě teoretických východisek sleduje, jaký mediální prostor španělské deníky poskytly zprávám o České republice, jakým tématům se v rámci jejího mediálního obrazu věnovaly, jak se v těchto článcích projevovaly zpravodajské hodnoty a jaké zpravodajské zdroje měly největší přístup do zpravodajství referujícím o ČR. Základním předpokladem je, že zpravodajská produkce podléhá určité pravidelnosti a podobu zpravodajství ovlivňuje řada rutinních postupů. Porovnání dvou různých periodik v rámci jedné mediální agendy by mělo přiblížit, co je v tomto směru pro španělská média atraktivní, popřípadě jak se shodují nebo odlišují jejich rutiny v zobrazování ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis titled La República Checa: media image is focused on the quantitative analysis of media representations of the Czech Republic and its actors in Spanish newspapers El País and La Vanguardia in the period of 2011 and 2012. The main goal of this work is to determine how the media image of the Czech Republic is presented in this newspapers and how was constructed. Through the quantitative analysis based on the theoretical background determines the media space provided to the news about the Czech Republic by the Spanish newspapers, the topics in which was the media image of the Czech Republic displayed, and the measure of news values and news sources related to the Czech Republic. The basic assumption is a presence of the media routines which influence the media image. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectkvantitativní obsahová analýzacs_CZ
dc.subjectEl Paíscs_CZ
dc.subjectLa Vanguardiacs_CZ
dc.subjectreprezentacecs_CZ
dc.subjectkonstrukce realitycs_CZ
dc.subjectzpravodajské rutinycs_CZ
dc.subjectzpravodajské hodnotycs_CZ
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.subjectquantitative content analysisen_US
dc.subjectEl Paísen_US
dc.subjectLa Vanguradiaen_US
dc.subjectrepresentationen_US
dc.subjectconstruction of realityen_US
dc.subjectnews routinesen_US
dc.subjectnews valuesen_US
dc.titleLa República Checa: mediální obrazcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId120818
dc.title.translatedLa Republica Checa: the media imageen_US
dc.contributor.refereeCebe, Jan
dc.identifier.aleph001785951
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem La República Checa: mediální obraz se zaměřuje na analýzu mediální reprezentace České republiky a jejích aktérů ve španělských tištěných denících El País a La Vanguardia v letech 2011 a 2012. Cílem práce je zjistit, jak tento mediální obraz České republiky ve zkoumaných denících vypadal a jakým způsobem byl konstruován. Prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy tato práce na základě teoretických východisek sleduje, jaký mediální prostor španělské deníky poskytly zprávám o České republice, jakým tématům se v rámci jejího mediálního obrazu věnovaly, jak se v těchto článcích projevovaly zpravodajské hodnoty a jaké zpravodajské zdroje měly největší přístup do zpravodajství referujícím o ČR. Základním předpokladem je, že zpravodajská produkce podléhá určité pravidelnosti a podobu zpravodajství ovlivňuje řada rutinních postupů. Porovnání dvou různých periodik v rámci jedné mediální agendy by mělo přiblížit, co je v tomto směru pro španělská média atraktivní, popřípadě jak se shodují nebo odlišují jejich rutiny v zobrazování ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis titled La República Checa: media image is focused on the quantitative analysis of media representations of the Czech Republic and its actors in Spanish newspapers El País and La Vanguardia in the period of 2011 and 2012. The main goal of this work is to determine how the media image of the Czech Republic is presented in this newspapers and how was constructed. Through the quantitative analysis based on the theoretical background determines the media space provided to the news about the Czech Republic by the Spanish newspapers, the topics in which was the media image of the Czech Republic displayed, and the measure of news values and news sources related to the Czech Republic. The basic assumption is a presence of the media routines which influence the media image. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990017859510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV