Zobrazit minimální záznam

Researching of brand - case study of measuring loyalty
dc.contributor.advisorRemr, Jiří
dc.creatorLaisková, Monika
dc.date.accessioned2020-08-17T15:22:46Z
dc.date.available2020-08-17T15:22:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67810
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o konceptu loajality zákazníka ve výzkumu značky. Práce je rozdělena na 2 základní části. První část je teoretickým úvodem do problematiky konceptu loajality zákazníka ke značce - definice základních pojmů, rozbor konceptu loajality, historického kontextu, jejího vnitřního dělení, možných metod měření a vybraných teoretických přístupů dle různých autorů. Následuje přehled několika metod měření, vycházejících především z uvedených teoretických přístupů, které používají vybrané agentury pro výzkum trhu k měření loajality v praxi. Navazuje část praktická, kterou tvoří vlastní výzkum loajality zákazníka s nejčastěji používanými metodami. Základem jsou 3 metody měření - Loajalitní model agentury Millward Brown, metoda TRI*M agentury Aisa a metoda Net promoter score. Podstatou praktické části je porovnání výsledků těchto metod měření loajality, které vycházejí ze stejného vzorku respondentů - stejné osoby ve stejnou chvíli stejně loajální ke zkoumané značce. Na konci práce najdeme výsledky výzkumu porovnány mezi sebou navzájem a několik diskuzí k tématu.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis is about loyalty concept of customer in brand research. Thesis is divided into 2 parts. First part is theoretical introduction into concept of brand loyalty - definition of main terms, analysis of loyalty concept, historical context, possible methods of measurement and chosen theoretical approaches of various authors. Follows overview of measurement methods used by chosen market research agencies for loyalty measurement in practice. Those methods are derived from given theoretical approaches. Practical part consists of own loyalty research by mostly used methods. There were 3 methods used - Loyalty method by Millward Brown, TRI*M used by Aisa agency and Net promoter score, that is often used by companies for "self made" loyalty research. The aim is to compare results of those 3 methods of loyalty measurement. The same sample of respondents was used - the same people in the same time with the same attitude to chosen brand. Results were compared to each other and enriched by several discussions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectapplied researchen_US
dc.subjectresearching brandsen_US
dc.subjectbrand equityen_US
dc.subjectaplikovaný výzkumcs_CZ
dc.subjectvýzkum značkycs_CZ
dc.titleVýzkum značky - případová studie metod měření loajalitycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-23
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId113011
dc.title.translatedResearching of brand - case study of measuring loyaltyen_US
dc.contributor.refereeHendl, Jan
dc.identifier.aleph001786962
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologyen_US
thesis.degree.disciplineSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o konceptu loajality zákazníka ve výzkumu značky. Práce je rozdělena na 2 základní části. První část je teoretickým úvodem do problematiky konceptu loajality zákazníka ke značce - definice základních pojmů, rozbor konceptu loajality, historického kontextu, jejího vnitřního dělení, možných metod měření a vybraných teoretických přístupů dle různých autorů. Následuje přehled několika metod měření, vycházejících především z uvedených teoretických přístupů, které používají vybrané agentury pro výzkum trhu k měření loajality v praxi. Navazuje část praktická, kterou tvoří vlastní výzkum loajality zákazníka s nejčastěji používanými metodami. Základem jsou 3 metody měření - Loajalitní model agentury Millward Brown, metoda TRI*M agentury Aisa a metoda Net promoter score. Podstatou praktické části je porovnání výsledků těchto metod měření loajality, které vycházejí ze stejného vzorku respondentů - stejné osoby ve stejnou chvíli stejně loajální ke zkoumané značce. Na konci práce najdeme výsledky výzkumu porovnány mezi sebou navzájem a několik diskuzí k tématu.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis is about loyalty concept of customer in brand research. Thesis is divided into 2 parts. First part is theoretical introduction into concept of brand loyalty - definition of main terms, analysis of loyalty concept, historical context, possible methods of measurement and chosen theoretical approaches of various authors. Follows overview of measurement methods used by chosen market research agencies for loyalty measurement in practice. Those methods are derived from given theoretical approaches. Practical part consists of own loyalty research by mostly used methods. There were 3 methods used - Loyalty method by Millward Brown, TRI*M used by Aisa agency and Net promoter score, that is often used by companies for "self made" loyalty research. The aim is to compare results of those 3 methods of loyalty measurement. The same sample of respondents was used - the same people in the same time with the same attitude to chosen brand. Results were compared to each other and enriched by several discussions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra sociologiecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990017869620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV