Zobrazit minimální záznam

Computer and Internet in the School Learning Process (Focusing on the use of Characters of Creative Possibilities Progress)
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorŘehoř, Jiří
dc.date.accessioned2017-05-27T02:15:41Z
dc.date.available2017-05-27T02:15:41Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67165
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá úlohou moderní informační technologie, zejména počítačů a internetu, v procesu školního učení. Vymezuje základní pojmy a snaží se zachytit, jak se proměnila role počítače ve vyučování během posledních let. Bakalářská práce si stanovuje za cíl zabývat se problematikou počítačů a internetu ve školství ze dvou hledisek: a) zaměřit se a upozornit na základní nedostatky a případná rizika v užívání počítače a internetu v procesu školního učení. b) možnosti využití počítačů a internetu s přihlédnutím k principům rozvojetvorného učení a vymezení efektivních způsobů a strategií a jejich zapojení do procesu učení. Úvodní kapitola práce stručně shrnuje historii počítačů od prvních předchůdců až po nejnovější trendy v informačních technologiích, představuje některé první slavné světové i domácí počítače a v závěru shrnuje některé základní pojmy. Druhá kapitola představuje počítače ve školním prostředí, ukazuje příklady průniku počítačů a internetu do různých oblastí školství a nastiňuje rozdílné postoje k využívání počítačů. Třetí kapitola se zabývá internetovými možnostmi úkolových situací, zabývá se práci se zdroji a nabízí tři konkrétní modelové situace efektivního zapracování práce s informačními technologiemi a internetem přímo do vyučovacích hodin. Ve čtvrté kapitole se...cs_CZ
dc.description.abstractin English Bachelor thesis examines the role of modern information technology, especially computers and the internet, in the process of school learning. It defines the basic concepts and tries to capture how the role of computers in the classroom changed during the last years . Bachelor thesis sets out to address the issue of computers and the Internet in education from two perspectives: a) focus and attention on the basic problems and potential risks in the use of computers and the Internet in the process of school learning. b) the possibility of usage of computers and the Internet with regard to the principles of Creative Possibilities Progress learning, and identification of effective methods and strategies and their involvement in the learning process. The introductory chapter briefly summarizes the history of computers from the early predecessors to the latest trends in information technology, presents some of the first famous global and domestic computers and the conclusion summarizes some basic concepts. The second chapter presents a computer in the school environment, shows examples of the intersection of computers and the Internet in various areas of education and outlines the different attitudes towards the usage of computers and the Internet. The third chapter deals with the Internet...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectúkolová situace,rozvojetvorné učenícs_CZ
dc.subjectosobní počítačcs_CZ
dc.subjectinternetová úlohacs_CZ
dc.subjectproces školního učenícs_CZ
dc.subjectedukační softwarecs_CZ
dc.subjecttask situationen_US
dc.subjectcreative possibilities progressen_US
dc.subjectpersonal computeren_US
dc.subjectinternet tasken_US
dc.subjectschool learning prosessen_US
dc.subjecteducational softwareen_US
dc.titlePočítač a internet v procesu školního učení (se zaměřením na využití znaků rozvojetvorného učení)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId126304
dc.title.translatedComputer and Internet in the School Learning Process (Focusing on the use of Characters of Creative Possibilities Progress)en_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
dc.identifier.aleph001785697
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá úlohou moderní informační technologie, zejména počítačů a internetu, v procesu školního učení. Vymezuje základní pojmy a snaží se zachytit, jak se proměnila role počítače ve vyučování během posledních let. Bakalářská práce si stanovuje za cíl zabývat se problematikou počítačů a internetu ve školství ze dvou hledisek: a) zaměřit se a upozornit na základní nedostatky a případná rizika v užívání počítače a internetu v procesu školního učení. b) možnosti využití počítačů a internetu s přihlédnutím k principům rozvojetvorného učení a vymezení efektivních způsobů a strategií a jejich zapojení do procesu učení. Úvodní kapitola práce stručně shrnuje historii počítačů od prvních předchůdců až po nejnovější trendy v informačních technologiích, představuje některé první slavné světové i domácí počítače a v závěru shrnuje některé základní pojmy. Druhá kapitola představuje počítače ve školním prostředí, ukazuje příklady průniku počítačů a internetu do různých oblastí školství a nastiňuje rozdílné postoje k využívání počítačů. Třetí kapitola se zabývá internetovými možnostmi úkolových situací, zabývá se práci se zdroji a nabízí tři konkrétní modelové situace efektivního zapracování práce s informačními technologiemi a internetem přímo do vyučovacích hodin. Ve čtvrté kapitole se...cs_CZ
uk.abstract.enin English Bachelor thesis examines the role of modern information technology, especially computers and the internet, in the process of school learning. It defines the basic concepts and tries to capture how the role of computers in the classroom changed during the last years . Bachelor thesis sets out to address the issue of computers and the Internet in education from two perspectives: a) focus and attention on the basic problems and potential risks in the use of computers and the Internet in the process of school learning. b) the possibility of usage of computers and the Internet with regard to the principles of Creative Possibilities Progress learning, and identification of effective methods and strategies and their involvement in the learning process. The introductory chapter briefly summarizes the history of computers from the early predecessors to the latest trends in information technology, presents some of the first famous global and domestic computers and the conclusion summarizes some basic concepts. The second chapter presents a computer in the school environment, shows examples of the intersection of computers and the Internet in various areas of education and outlines the different attitudes towards the usage of computers and the Internet. The third chapter deals with the Internet...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017856970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV